جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 مهر 1395     
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 خبر داد:
ایجاد خط ویژه تاکسی در مرکز معاینه فنی خودرو شکوفه

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه  19 گفت: خط ویژه تاکسی در مرکز معاینه فنی خودرو شکوفه با هدف تسهیل خدمات رسانی و پیشگیری از ازدحام خودروها ایجاد شد.

علیرضا مرآتی این اقدام را در حوزه ارائه خدمات فنی به خودروها بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: مرکز معاینه فنی خودرو شکوفه فاقد خط ویژه معاینه فنی تاکسی ها بود که با ایجاد این خط، تاکسی های منطقه زمان کمتری را برای معاینه فنی و دریافت مجوز سلامت صرف خواهند کرد.

وی در ادامه ایجاد خط تاکسی فیدر در ایستگاه متروی عبدل آباد را اتفاق خوب دیگری در حوزه حمل و نقل این منطقه اعلام و بیان کرد: نخستین بار با ایجاد خط تاکسی 1977 در منطقه ،5 دستگاه تاکسی فیدر در این ایستگاه مستقر شده است.

به گفته مرآتی خطوط فیدر شامل خطوط تاکسی و اتوبوس منتهی به ایستگاه های متروی در حال احداث و یا احداث شده است که بر مبنای نیازسنجی از نقاط مورد درخواست شهروندان ایجاد می شود.

در همین راستا نیز خط تاکسی فیدر در ایستگاه عبدل آباد به صورت آزمایشی از هفته گذشته راه اندازی شده و به مسافران در مسیر عبدل آباد به سمت بازار احسانی خدمات ارائه می دهد.

این مسئول تصریح کرد: در صورت تأیید و تصویب کمیته محلی منطقه ای پس از اتمام دوره آزمایشی تاکسی های فیدر، برچسب نرخ و تابلوهای سرپناه در خط ویژه این تاکسی ها نصب خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: