جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 مهر 1395     
رونمایی از دو اتوبوس برقی جدید در بارسلونا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، به لطف بودجه دریافتی از پروژه ZeEUS اتحادیه اروپا دو اتوبوس برقی Solaris Urbino E18 در بارسلونا آغاز به فعالیت کرده اند.

علاوه بر این دو اتوبوس بدون آلایندگی، یک ایستگاه شارژ سریع نیز در Zona Franca در نزدیکی پایان خط H16 که این اتوبوس ها در آن استفاده می شوند، نصب شده است.

پروژه ZeEUS شامل نوآوری هایی در زمینه تکنولوژی های پاک مربوط به حمل و نقل عمومی است. به عنوان بخشی از این پروژه تحقیقاتی، سازمان حمل و نقل عمومی بارسلونا (TMB) در حال آزمایش این سیستم با همکاری تولیدکنندگانی از جمله Irizar و Solaris بوده است.

در سال 2014 آزمایش هایی برای دو اتوبوس 12 متری Irizar i2e انجام شد که به طور منظم در مسیرهای 20 و 34 سازمان TMB به ارائه خدمات مشغول بودند و در تعدادی زیادی از کمپین های اجتماعی در مورد مزایای محیطی حمل و نقل عمومی برقی تاثیر داشتند.

جدیدترین همکاری بارسلونا در پروژه ZeEUS شامل استفاده از دو اتوبوس با سایزها و تکنولوژی های متفاوت است. این دو اتوبوس 18 متری که توسط Solaris در لهستان ساخته شده اند و ظرفیت 110 مسافر دارند از موتورهای برقی 270 کیلوواتی و سه باطری دو سرعته بهره می برند. در نتیجه این امر، اتوبوس ها می توانند به خوبی با باطری هایی کوچک تر و وزن کم تر کار کنند که نتیجه آن بهره وری بیش تر است.

این اتوبوس ها دارای سیتسم تهویه مطبوع، 37 صندلی، دو جای مخصوص برای مسافران دارای معلولیت، سیستم اطلاعاتی مسافران و سوکت شارژ موبایل USB هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: