جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 مهر 1393     
ممنوعیت استعمال دخانیات

 

مسجدی در ادامه افزود: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های وزارت بهداشت مقرر شد که این سازمان مردم نهاد در رابطه با ماده یک آیین نامه اجرایی قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات مبنی بر ممنوعیت استعمال دخانیات در اماکن عمومی، سازمان‌های غیردولتی و غیره بر اساس لیستی اماکن را مشخص و نحوه اعمال ممنوعیت استعمال دخانیات را با هماهنگی ستاد کشوری کنترل دخانیات برنامه‌ریزی کند.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام عاشورا و ماه محرم الحرام و نیز با قدری تامل در جایگاه و تاثیر عمیق روحانیت در این ایام مقرر شد که سمن جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات با هماهنگی ستاد کشوری کنترل دخانیات برنامه جامعی را برای اماکن، سازمان‌ها و نهادها در این ایام تهیه کند.

دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در ایران با اشاره به مولفه مالیات خرده‌فروشان در ادامه متذکر شد: قرار است گروه کاری در جهت عملیاتی کردن مالیات بر خرده‌فروشان با هماهنگی وزارت بهداشت، سایر وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ذیربط تشکیل شود.

 مسجدی در خاتمه با اشاره به طرح پاد (پیشگیری از استعمال دخانیات در مدارس کشور) که چندین سال است توسط این سازمان برگزار می‌شود، عنوان کرد: قرار است این طرح با هماهنگی واحد آموزش و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ستاد کشوری کنترل دخانیات و حمایت سازمان آموزش و پرورش نیز به صورت گسترده در سطح کشور اجرا شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: