جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 مهر 1395     
نماینده اصفهان در شورای عالی استان ها:
احداث تونل ها، میدان ها، اتوبان ها، بزرگراه ها و پل ها بسیاری از مشکلات شهر تهران را کم کرده است

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان های کشور تهران را الگوی مناسبی در حوزه عمران  دانست و گفت: تهران در حوزه عمران می تواند الگوی مناسبی برای سایر شهرها و استان های کشور باشد چرا که پایتخت در دهه اخیر تغییرات شگرفی داشته است.

عباس محمد صالحی دارانی بیان اینکه ساخت، احداث و ایجاد تونل ها ، میدان ها ، اتوبان ها ، بزرگراه ها و پل ها بسیاری از مشکلات شهر تهران را کم کرده است ، اظهار کرد: به دنبال روند رو به رشد جمعیت در شهر تهران و مهاجرت از سایر روستاها ، شهرها و استان های کشور ، در این کلانشهر معضلات بسیاری بوجود آمده است که همین امر سبب شده تا مدیران شهری تهران با مشکلات و معضلات متعددی روبرو شوند.

سخنگوی کمیسیون توسعه و عمران شورای عالی استان ها اضافه کرد: با توجه به فعالیت مدیریت شهری این کلانشهر در حوزه عمران و تغییرات عمده ای همچون گسترش بزرگراه ها و مترو تا حدودی مشکلات و معضلات حل شده و کاهش یافته است .

وی اضافه کرد : تجربیات مدیریت شهری در شهرداری تهران باید به سایر شهرهای کشور انتقال یابد و سایر شهر‌ها نیز به زیرساخت‌ها برای رفع مشکلات و معضلات شهر توجه بیشتری نشان دهند .

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان های کشور با تاکید بر اینکه اگر روند رو به رشد جمعیت در پایتخت ادامه پیدا کند تهران غیر قابل سکونت خواهد شد ، خاطر نشان کرد : مدیریت شهر تهران راهکاراهای بسیاری را در حوزه های مختلف بکار گرفته است اما باید در راستای رشد جمعیت نیز اقداماتی انجام دهد چرا که افزایش مهاجرت در پایتخت مشکلات عدیده ای را بوجود خواهد آورد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: