جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 مهر 1395     
بهره مندی شهروندان از فضای آموزشی بوستان ترافیک

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، 170 تاکسی در منطقه 19 با الصاق برچسب سرویس مدارس به دانش آموزان خدمات رسانی می کنند.

علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: رانندگان سرویس مدارس پس از انجام آزمایش و  بررسی سوء پیشینه جهت ارائه خدمات حمل و نقل به دانش آموزان انتخاب و مورد تأیید قرار گرفته اند.

به گفته وی رانندگان تاکسی ها آموزشهای لازم را نیز در این زمینه دریافت کرده و از آموزشهای قوانین خط سفید طی برگزاری جلسات آموزشی با همکاری و مشارکت آموزش و پرورش و پلیس راهور منطقه بهره مند شده اند.

مرآتی در ادامه از آغاز دوره های آموزشی جدید درخصوص قوانین خط سفید جهت رانندگان اتوبوس خبر داد و افزود: این دوره ها از مهر ماه آغاز و به طور مستمر هر ماه در بوستان آموزشی ترافیک منطقه برگزار می شود.

معاون شهردار منطقه با اشاره به فعالیتهای بهسازی نما و معابر در بوستان ترافیک اظهار کرد: به همین منظور اقداماتی همچون روکش آسفالت، احیای خط کشی ها و تعویض تابلوها و رنگامیزی جداول، مبلمان و پل عابر پیاده در محوطه این بوستان انجام شده است.

مرآتی یادآور شد: با احداث ساختمان جدید در محوطه بوستان ترافیک کلیه کلاسهای آموزشی در این ساختمان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این ساختمان در زمینی به مساحت 300 متر مربع احداث شده است افزود: بوستان آموزشی ترافیک قابلیت ارائه آموزشهای خط سفید به افراد 5 سال به بالا را دارد ضمن اینکه دوره های آموزشی بزرگسالان نیز در آن برگزار می شود.

همچنین شهروندان می توانند برای استفاده از فضای آموزشی و امکانات این بوستان که در بزرگراه شقایق ورودی شهید کاظمی واقع شده است روزهای چهارشنبه به صورت خانوادگی بازدید کنند.

گفتنی است مساحت بوستان ترافیک این منطقه 27 هزار متر مربع است و  با توجه به وسعت این بوستان، امکان مرکزیت آموزش ترافیک در پهنه جنوب و  برنامه ریزی و ارائه خدمات آموزشی به مناطق پهنه جنوب شهر تهران را دارد

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: