جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 مهر 1395     
تمهیدات ترافیکی ویژه عاشورای حسینی در تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهوار تهران بزرگ از اعمال برخی محدودیت های ترافیکی در محدوده مرکزی به ویژه در مناطق 12، 13 و 14 پایتخت خبر داد و گفت: پلیس راهور با استفاده از 100 درصد توان انسانی و تجهیزاتی در خدمت عزاداران حسینی است.

 

سردار سید تیمور حسینی افزود: به علت وجود هیأت ها و دسته های بسیار بزرگ عزاداری با حجم گسترده جمعیت، پلیس به ناچار برای تسهیل در تردد وسایل نقلیه در مناطق مذکور محدودیت های ترافیکی ایجاد می کند.

 

وی از مردم خواست حتی الامکان از وسایل نقلیه شخصی در معابر مرکزی پایتخت خودداری کنند زیرا به علت وجود سیل جمعیت برای خود و دیگران مشکل ایجاد خواهند کرد.

 

سردار حسینی گفت: در محدوده امامزاده ها نظیر امامزاده صالح(ع) در میدان تجریش، عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری و امامزادگان عینلی و زینلی در بزرگراه اشرفی اصفهانی به علت ازدحام شدید جمعیت عزادار تمهیدات خاص ترافیکی اعمال می شود.

 

وی با اشاره به اینکه تأمین امنیت عزاداران و عابران پیاده اولویت پلیس راهور است، افزود:‌ تلاش می کنیم تسهیلات ترافیکی برای تردد خودروها و روان سازی بار ترافیکی در معابر مختلف پایتخت فراهم شود.

 

سردار حسینی گفت: با توجه به خروج برخی عزاداران حسینی برای انجام مراسم سوگواری در شهرستان ها شاهد بار سنگین ترافیک در خروجی های تهران خواهیم بود.

 

وی افزود:‌ روز جمعه نیز شاهد بار برگشت ترافیک عزاداران به تهران خواهیم بود که در نهایت پلیس برای رفت و برگشت مسافران عزادار در مبادی ورودی و خروجی پایتخت تمهیدات ویژه ترافیکی اعمال خواهد کرد.

 

سردار حسینی گفت: این تمهیدات برای روان سازی بار ترافیک در ورودی و خروجی های آزادراه کرج، خلیج فارس، محور امام رضا(ع) و بزرگراه امام علی انجام خواهد شد.

 

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره وضع ترافیک در محدوده ورزشگاه آزادی با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی در تاسوعای حسینی افزود: با وجود اینکه تمهیدات ویژه ترافیکی همزمان با برگزاری مسابقات فوتبال در اطراف ورزشگاه آزادی اعمال می شود، اما هیچ محدودیت ترافیکی در در این محدوده نخواهیم داشت زیرا با ساماندهی پارکینگ های ورزشگاه در عبور و مرور علاقه مندان به فوتبال مشکلی وجود نخواهد داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: