جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 مهر 1395     
مدير عامل سازمان تاكسيراني خبر داد:
نصب دوربين هاي پلاك خوان در ٤٨ پايانه تاكسي

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدير عامل سازمان تاكسيراني اعلام كرد: در ٤٨ پايانه تاكسي دوربين هاي پلاك خوان براي برخورد با رانندگان شخصي متخلف نصب شده است و در صورت ثبت تخلف اين رانندگان جريمه خواهند شد.

ميثم مظفر با اشاره به معضل تردد رانندگان شخصي در محدوده پایانه های تاکسیرانی گفت :معضل تردد رانندگان شخصي حوالي پايانه ها سالهاست وجود دارد كه حل دائمي آن نيازمند همكاري پليس راهور و وزارت كشور است .مظفر با اشاره به اقدامات سازمان تاكسيراني برای حل و فصل این مشکل گفت: براي جلوگيري از مزاحمات رانندگان شخصي براي رانندگان تاكسي در ٤٨ پايانه تاكسيراني دوربين هاي پلاك خوان نصب شده است و دوربين ها به طور هوشمند رانندگان متخلف را شناسايي مي كنند.

وی در ادامه با اشاره به نوسازی تاکسی های فرسوده گفت:از خردادماه امسال ما پروسه نوسازی خودورهای فرسوده را آغاز کردیم و تاکنون توانسته ایم 6 هزار خودوری فرسوده را نوسازی کنیم که امیدواریم تا آخرسال 10 هزار تاکسی فرسوده را نوسازی کنیم .

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی افزود: امیدواریم تا پایان سال کلیه تاکسی های پیکان را از مدار حمل و نقل شهری حذف کنیم تا جهش خوبی در حوزه نوسازی تاکسی ها به وجود بیاید . مظفر با تاکید بر افزایش مراجعه رانندگان تاکسی به مراکز معاینه فنی گفت : افزایش 40 درصدی مراجعه رانندگان تاکسی به مراکز معاینه فنی را داشتیم، لاین ویژه ای در برخی از مراکز معاینه فنی برای تاکسیرانان درنظر گرفته شده است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: