جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 مهر 1395     
برخورد با دارندگان برچسب معاینه فنی جعلی برعهده نیروی انتظامی است

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز، مدیر اجرایی ستاد معاینه فنی کشور در خصوص برگه برچسب معاینه فنی جعلی گفت: برخورد با دارندگان برچسب معاینه فنی جعلی برعهده نیروی انتظامی است لذا این برچسب ها از هیچگونه اعتبار قانونی برخوردار نیستند.

سعید قیصر در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز در رابطه با میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی افزود: تعداد مراجعات روزانه به 13 مرکز معاینه فنی شهر تهران نزدیک به 5 هزار نفر برآورد شده است.

وی با بیان اینکه مراکز معاینه فنی تا 12 شب به صورت آنلاین به مردم خدمات رسانی می کنند، تصریح کرد: صدور برگه معاینه فنی برای مراجعان از طریق سامانه سیمفا انجام می شود لذا نظارت بر معاینه فنی خودروها به صورت مکانیزه و توسط دوربین ها صورت می گیرد.

مدیرعامل سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور با اشاره به اینکه دیتای سامانه سیمفا متصل به پلیس راهور است، ابراز داشت: برطبق برنامه ریزی های انجام شده از شش ماه آتی صدور معاینه فنی به صورت سراسری از طریق سامانه سیمفا انجام می گیرد و برچسب های معاینه فنی به طور کلی حذف می شوند.

قیصر در خصوص افزایش تعداد شیفت های مراکز معاینه فنی تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیازی به افزایش تعداد شیفت های مراکز معاینه فنی تهران نیست.

مدیر اجرایی ستاد معاینه فنی کشور در پایان با اشاره به اینکه انجام معاینه فنی هر خودرو بین 6 الی 7 دقیقه زمان می برد، اظهار داشت: به دلیل اجرای طرح LEZ در حال حاضر مراکز معاینه فنی تهران نسبتا شلوغ هستند البته شهروندان می توانند از خدمات سایر مراکز در استانهای همجوار استفاده نمایند زیرا این مراکز نیز متصل به سامانه سیمفا می باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: