جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 مهر 1395     
معاون شهردار تهران در جريان نظارت ستادي حوزه منابع انساني منطقه ١٩ خبر داد:
توسعه مراكز تخصصي پزشكي براي كاركنان شهرداري تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، در جريان نظارت ستادي حوزه توسعه منابع انساني منطقه ١٩، رفع موانع تعاوني هاي مسكن، رفاه و معيشت كاركنان و تجهيز ساختمان جديد درمانگاه اين منطقه، مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت.

سيد جعفر تشكري هاشمي در جريان بازديد ستادي حوزه منابع انساني از روند ساخت ساختمان جديد درمانگاه منطقه ١٩ گفت: با توجه با اينكه رسيدگي به سلامت و وضعيت درماني همكاران، يكي از اولويت هاي مديريت شهري و مطالبه شهردار تهران از اين معاونت است، ساختمان جديد درمانگاه اين منطقه با جديت در دست ساخت است.

وي با اشاره به اينكه اكنون دو كلينيك تخصصي در محدوده شرق و غرب منطقه ١٩ به پرسنل شهرداري تهران خدمات رساني مي كند، افزود: با توجه به اينكه درمانگاه تخصصي غرب منطقه، فضاي به نسبت كوچك تري براي ارائه خدمات تخصصي پزشكي دارد، ساختمان جديد مي تواند در ارائه هرچه بهتر و بيشتر خدمات پزشكي موثر باشد.

وي تصريح كرد: اكنون در درمانگاه تخصصي منطقه، ماهانه بيش از ٢ هزار نفر از خدمت پزشكي عمومي، ١٥٠٠ نفر از خدمات پزشكي تخصصي و ٧٠٠ نفر نيز از خدمات دندانپزشكي استفاده مي كنند و اين در حالي است كه با بهره برداري از ساختمان جديد، خدمات رساني درماني به پرسنل ارتقاء خواهد يافت.

معاون شهردار تهران روند پيشرفت ساخت اين درمانگاه را مثبت ارزيابي كرد و گفت: ساختمان جديد تا پايان سال تجهيز و مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

تشكري هاشمي در جريان اين بازديد بر رفع موانع تعاوني هاي مسكن منطقه ١٩ نيز تاكيد كرد و گفت: در چند جلسه ستاد ساماندهي مسكن شهرداري تهران، موضوع تعاوني هاي مسكن منطقه مطرح و تصميمات لازم در باره آن اتخاذ شده است.

به گفته معاون شهردار تهران، مقرر شده تسهيلات لازم جهت تعاوني مسكن كاركنان فراهم شود و در عين حال، برخي كاركنان كه نياز به دريافت وام مسكن دارند نيز در اولويت قرار گيرند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: