جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 مهر 1393     
کسانی که ازشهداسوءاستفاده می‌کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مراسم اختتامیه نمایشگاه رزمی – فرهنگی عملیات کربلای یک اردبیل با بیان اینکه جنگ میان ایران و عراق، جنگ بین دو کشور نبود و تنها جنگی بود که هر دو ابرقدرت پشت سر صدام قرار گرفته بود، افزود : در آن زمان خداوند نعمت عظیم امام خمینی (ره) را عطا فرمود تا با نفوس قدسی خود مردم را به صحنه بیاورد.

وی با بیان اینکه انسان هایی که مشقت های جنگ را از نزدیک دیده و چشیده اند، قدر نعمت های عصر حاضر را می دانند، تصریح کرد : اگر بگوییم مجموعه سپاه همه کارهای جنگ را انجام داده است، این بی انصافی است، چراکه هشت سال دفاع مقدس را همه اقشار و ارگان ها اداره کردند.

بابازاده قانع خاطرنشان کرد : زمانیکه پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر مسلح کردن کرانه باختری از رسانه ها پخش شد، تفکر دینی علیه اسرائیل بسیج شد و باعث شکست آنان شد، چراکه دشمنان قدرت های پوشالی را بزرگ نشان می دهند تا مردم را بترسانند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه به خوبی ها خوبی کردن منطقی پیامبرانه است، افزود : مهمترین پیام دفاع مقدس حرکت کردن پشت سر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با انتقاد از برخی افراد لاابالی که نسبت به بسیج و خانواده معظم شهدا بدبین هستند، تصریح کرد : کسانی که می خواهند پنج روز روی قدرت بمانند، از شهدا سوء استفاده می کنند.

بابازاده قانع گفت : ما انسان های نجیبی هستیم و دیر تصمیم می گیریم، ولی اگر حقمان پایمال شود، طوفان به پا می کنیم.

در ادامه سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد حصاری فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری این نمایشگاه، افزود : بر اساس برنامه سالانه در استان ها مقرر بود هر استان در ایام دفاع مقدس یک عملیات را بازسازی کند و عملیات مدنظر برای استان اردبیل عملیات کربلای یک بود.

وی تصریح کرد : از 13 شهریور به صورت میدانی و عملی آماده سازی نمایشگاه شروع شد و تا 31 شهریور ادامه داشت، که با این فعالیت ها، منطقه عملیات کربلای یک در مقیاس کوچک بازسازی شد.

مستعدحصاری با تقدیر و تشکر از خدمات شهرداری، صدا و سیما، تیپ 40 ارتش، ادارات برق، مخابرات، آب، راهنمایی و رانندگی، بنیاد شهید و ستاد سپاه استان (معاونت های فرهنگی، روابط عمومی و مهندسی)، خاطرنشان کرد : در این نمایشگاه روزانه رزمایش عملیات کربلای یک برای بازدیدکنندگان اجرا می شد که با استقبال کم نظیر مردم مواجه شده بود.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل از حضور بازدیدکنندگانی از کشورهای خارجی در این نمایشگاه خبر داد و افزود : رزمندگان تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل با راهنمایی های فرمانده سپاه استان نقش محوری را در این نمایشگاه ایفا کردند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: