جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 مهر 1395     
برگزاری مسابقات موتورسیکلت یکی از برنامه های مهم پلیس در هفته نیروی انتظامی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهور ناجا در ششمین دوره مسابقات موتورسواران پایتخت با عرض تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: برگزاری مسابقات موتورسیکلت فرصتی برای برقراری بیشتر نیروهای پلیس با مردم است.

سردار تقی مهری در ادامه این مسابقات افزود: برگزاری مسابقات موتورسواران یکی از برنامه های نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه موتورسواری یکی از رشته های مورد علاقه جوانان است، تصریح کرد: کلیه اقدامات در راستای برگزاری مسابقات موتورسیکلت برای تامین امنیت و آرامش شهروندان بوده است.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات می تواند در رعایت قوانین و مقررات از سوی موتورسواران موثر باشد، خاطرنشان کرد: پلیس راهور ناجا با همکاری سایر ارگانها در تلاش است تا با برگزاری این دوره مسابقات موتورسیکلت سواری نسبت به ترویج فرهنگ صحیح موتورسواری در جامعه نقش داشته باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: وجود ایستگاه های موتورسواری در تخلیه هیجان جوانان جامعه در در مجموعه های ورزشی حائز اهمیت است لذا با آموزشهای مربیان کارآزموده می توان به ترویج استفاده صحیح از موتورسیکلت بین جوانان اقدام کرد.

سردار مهری در رابطه با عنوان کرد: سرعت و هیجان در پیست، احتیاط و ایمنی در خیابان شعار پلیس راهور برای استفاده صحیح از موتورسیکلت است.

وی در ادامه این دوره مسابقات در خصوص میزان جانباختگان موتورسیکلت بیان کرد: 26 درصد از جانباختگان سوانح رانندگی در پنج ماهه نخست سال جاری موتورسواران بوده اند.

وی با بیان اینکه این میزان جانباختگان به نسبت زمان مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است، اذعان داشت: در سال گذشته 7 هزار جانباخته موتورسوار در سوانح رانندگی کل کشور وجود داشته است.

سردار مهری در پایان ضضمین دوره مسابقات موتورسیکلت با اشاره به اینکه یکی از برنامه های مهم پلیس در هفته نیروی انتظامی برگزاری مسابقات موتورسیکلت سواری است، بیان کرد: امیدواریم برگزاری این نوع مسابقات در ترویج و گسترش فرهنگ موتورسیکلت سواری بین جوانان کشورمان نقش موثری داشته باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: