جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 مهر 1395     
١٨٠ میلیون لیتر مصرف بنزین در منطقه لرستان

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز، مصرف بنزین در منطقه لرستان با چهار درصد افزایش در ٦ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال به ١٨٠ میلیون لیتر رسید.

پیمان بهرامی، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان با بیان این مطلب گفت: مصرف نفت گاز در بخش حمل و نقل در این بازه زمانی با ٦ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال به ۲۷۳ میلیون لیتر رسید.

وی درباره کیفیت و کمیت فرآورده های نفتی توزیعی در استان افزود: بنزین توزیعی در جایگاه های سوخت استان تولید پالایشگاه‌های داخلی و طبق استانداردهای موجود در کشور بوده و از نظر کیفیت بی نقص است.

بهرامی با اشاره به این که بازرسان و کارشناسان شرکت پخش فرآورده های نفتی استان لرستان به طور مستمر کیفیت و کمیت عرضه بنزین را بررسی می کنند، گفت: جایگاه‌های سوخت استان حداقل پنج  بار در ماه از نظر کیفیت مورد بررسی قرار می گیرند.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان، کنترل کیفیت سوخت و نازل‌ها از سوی کارشناسان مهندسی فرآورده‌ها و واحد خدمات مهندسی شرکت ملی پخش و سازمان استاندارد هر پنج و سه ماه یک بار در استان انجام می شود.

وی ادامه داد: فرآورده ها پیش از ورود به جایگاه‌ها آزمایش می شوند و در صورت تایید کارشناس جایگاه، تخلیه و بارگیری صورت می گیرد.

بهرامی با تاکید بر نبود هیچ‌گونه ناخالصی و وجود آب در سوخت جایگاه‌های استان لرستان اظهار کرد: نظارت بر کمیت سوخت در مجاری عرضه به صورت مشترک برعهده اداره استاندارد، شرکت پخش فرآورده های نفتی و بازرسان کنترل کیفیت استان است.

وی درباره تامین سوخت بخش صنایع و شهرک های صنعتی گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و گسترش شبکه گازرسانی به اقصی نقاط کشور و تعداد زیادی از شهرک‌های صنعتی، اولویت مصرف با گاز طبیعی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان ادامه داد: توزیع فرآورده های نفتی در جایی که زیرساخت شبکه گازرسانی وجود دارد، بر اساس دستورالعمل تخصیص سوخت ممنوع اعلام شده و ارائه سوخت از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان به مصرف کنندگان صنعتی منوط به اخذ استعلام های مربوطه  از شرکت گاز استان است.

تاریخچه سوخت رسانی در استان لرستان از سال ۱۳۰۲ شروع شده , اما به صورت مستند شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان در سال ۱۳۱۲ در قالب کارگزاری , شعبه و ناحیه آغاز به فعالیت کرده و در سال۱۳۷۱ به منطقه ارتقا یافته است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان وظیفه سوخت رسانی به هفت ناحیه مرکزی،  بروجرد، ازنا ، دورود، الیگودرز، کوهدشت و پلدختر را به عهده دارد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: