جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 مهر 1393     
باغ قدیمی وثوق الدوله به بوستان بانوان تبدیل می شود

 به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،با نهایی شدن توافقات شهرداری تهران با بیناد مستضعفان کشور ، باغ قدیمی وثوق الدوله در منطقه 14 تهران به بوستان بانوان تبدیل می شود.

تورج فرهادی، شهردار منطقه 14 با اعلام این خبر گفت: هم اکنون در حال مذاکره با بنیاد مستعضفان هستیم تا باغ وثوق را تملک کرده و آن را تبدیل به بوستان بانوان کنیم .

وی با بیان اینکه امیدواریم مذاکرات تا پایان سال نهایی شود، افزود: باغ وثوق الدوله ، باغی قدیمی است که در ضلع غرب میدان نبرد و ضلع شمال بوستان سهند قرار دارد.

فرهادی تصریح کرد: این باغ 2 هکتاری در صورت تملک، بدون جا به جایی درختان به بوستان بانوان تبدیل می شود.

وی خاطرنشان کرد: بنایی قدیمی در باغ وجود دارد که متعلق به دوران جنگ جهانی دوم است و بنایی میراثی به شمار می رود، درصددیم این بنا را پس از بازسازی به فضایی فرهنگی برای بانوان شهر تهران تبدیل کنیم.

منطقه 14 تهران از شمال به خیابان پیروزی، از جنوب به خیابان خاوران، از شرق به کوه های قصر فیروزه و از غرب به 17 شهریور منتهی می شود و 2.3 مساحت تهران را در بر می گیرد. این منطقه قدیمی 6.2 درصداز جمعیت تهران را درخود جای داده است و تراکم جمعیتی دراین نقطه بسیار زیاد است. بنابراین ایجاد بوستانی مختص بانوان یکی از نیازهای آن به شمار می آید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: