جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 مهر 1395     
رستمی:«شهرزاد» غافلگیری دارد

امیرحسین رستمی بازی در سریال «لیسانسه‌ها» سروش صحت را اتفاقی خوشایند دانست و تاکید کرد «شهرزاد» مثل همیشه غافلگیری‌های خاص خود را دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رستمی این روزها مقابل دوربین سروش صحت رفته و در سریال «لیسانسه ها» ایفای نقش می کند. او در این سریال نقش پسری به نام مسعود را بازی می کند. رستمی در گفت و گو با خبرآنلاین از سریال جدید سروش صحت و «شهرزاد» سخن گفت.

رستمی متن سریال «لیسانسه‌ها» صحت را بسیار قوی و یکی از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه دانست و در این باره به «خبرآنلاین» گفت: «سروش صحت پنج شش سال روی متن این سریال کار کرده و می‌دانم که به همراه ایمان صفا دیگر نویسنده این مجموعه دقت و وسواس زیادی روی جز به جز فیلمنامه داشته است.»

رستمی که آخرین حضورش در تلویزیون به سریال «پادری» یا همان «دودکش 2» بر می‌گردد افزود: «پیشنهاد بازی برای تلویزیون را داشتم، اما از بین چند سریالی که به من پیشنهاد شد «لیسانسه‌ها» اولین کاری بود که بدون تردید پذیرفتم و بیشتر هم به دلیل متن خوبی که کار داشت این اتفاق افتاد.»

مسعود نام شخصیتی است که رستمی در «لیسانسه‌ها» آن را مقابل دوربین برده است، او درباره این شخصیت گفت: «مسعود پسری است که به تازگی دانشگاه‌اش را تمام کرده و از کار هم اخراج شده است. او در شرف ازدواج است و برای رسیدن به اهدافش از هر راهی وارد می‌شود. مسعود از همه دوستان، اطرافیان و از کل جامعه انتظار دارد اهداف و آرزوهایش را برآورده کنند و به نوعی از همه طلبکار است.»

رستمی همچنین شخصیت مسعود را پسری متوقع و تا حدودی منفعت‌طلب دانست و گفت: «برخلاف خودم که فردی پرانرژی و فعال هستم مسعود خیلی اهل کار و فعالیت نیست و برعکس فقط از دیگران توقع کمک و همکاری دارد.»

رستمی در سریال «شهرزاد» در نقش بابک مقابل دوربین رفت و خودکشی او در این سریال خیلی از مخاطبان این سریال را غافلگیر کرد و برخی انتظار داشتند حضور او در فصل دوم این سریال پرمخاطب هم ادامه داشته باشد، رستمی در این باره نیز گفت: «با آقای فتحی درباره «شهرزاد» صحبت‌هایی کردیم، اما نمی‌توانم درباره این سریال حرف بزنم. قرارمان هم با آقای فتحی این بود که فعلا چیزی از «شهرزاد» نگویم. درباره این سریال خوب و دوست داشتنی فقط این را بگویم که همیشه غافلگیری‌های خاص خودش را دارد و این یکی از ویژگی‌های مثبت «شهرزاد» است.»

بازیگر «شهرزاد» همچنین درباره همکاری‌اش با صحت در «لیسانسه‌ها» گفت: «من با سروش صحت در سریال «پژمان» آشنا شدم، او کارگردان درجه یکی است و ویژگی دیگری که در این سریال درباره او متوجه شدم این است که به شدت راجع به کارش وسواس دارد. دقت و تمرکز او روی کار از نظر من ستودنی و قابل احترام است.»

رستمی افزود: «او از هیچ موردی در طول کار به آسانی نمی‌گذرد. حتی گاهی اوقات زمان زیادی فقط برای تمرین لحن و آواها می‌گذاریم تا نتیجه‌ای که مورد نظر اوست حاصل شود.»

بازیگر سریال «آخرین بازی» همچنین افزود: «شاید یکی از مشکلات سریال‌های این روزهای تلویزیون متن و فیلمنامه‌های آنها باشد، اما ویژگی متمایز سریال سروش صحت متن همه چیز تمام آن است که واقعا نکته‌ای کم ندارد و همین قضیه باعث شده وقتی من به عنوان بازیگر در این سریال مقابل دوربین می‌روم می‌توانم با خیال راحت همان متن کامل را اجرا کنم و دیگر مثل برخی کارها نگران فضای خالی که در کار است نباشم، فضایی که من به عنوان بازیگر باید پرش کنم و این اتفاق واقعا در عرصه سریال‌سازی ما نابود کننده است.»

رستمی ادامه داد: «وقتی فیلمنامه یک سریال کامل باشد دیگر لازم نیست تو به عنوان بازیگر از حضور خودت برای پر کردن خلاهای فلیمنامه مایه بگذاری و خوشبختانه این اتفاق به هیچ عنوان در «لیسانسه‌ها» نمی‌افتد.»  

رستمی درباره روند ساخت این سریال هم توضیح داد و گفت: «من از همان ابتدا در این پروژه حضور داشتم و فکر کنم از همان جلسه دوم یا سوم تصویربرداری مقابل دوربین رفتم. البته فکر کنم تا به حال حدود 20 درصد مجموعه جلو رفته و حالا حالاها کار باقی است.»

سریال «لیسانسه‌ها» داستان سه جوان دانشجو را روایت می‌‌کند که به دنبال شغل و کسب درآمد هستند، اما در این راه با مشکلات مختلفی روبرو می‌‌شوند. این سریال تلویزیونی که به تهیه‌‌کنندگی رضا جودی این روزها در حال تصویربرداری است و قرار است در شب‌‌های زمستان از شبکه یک سیما به روی آنتن برود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: