جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 مهر 1395     
دفتر پست قدیمی نیویورک، مرکز حمل و نقل می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، فرماندار ایالتی نیویورک، Andrew Cuomo از برنامه پروژه 1.6 بیلیون دلاری برای بازسازی دفتر پست James A Farley به عنوان مرکز آینده خدمات ریلی Long Island و Amtrak در نیویورک خبر داده است.

طی مراسمی در انجمن نیویورک بهتر، Cuomo هم چنین تایید کرد که جوینت ونچر Related Companies، Vornado Realty و Skanska قراردادی را برای بازسازی ساختمان Farley امضا کرده که شامل ساخت محل اجتماع مسافران در فضایی به مساحت 23700 متر مربع نیز هست. این امر ظرفیت این ساختمان را حدود 50 درصد افزایش خواهد داد.

این جوینت ونچر هم چنین فضای دفتری به مساحت 54600 متر مربع و فضای فروشگاهی به مساحت 10400 متر مربع را نیز در این ساختمان خواهد ساخت. اقدامات پیش ساخت این پروژه در پاییز سال جاری آغاز می شود و محل اجتماع جدید مسافران تا دسامبر سال 2020 تکمیل می شود.

این جوینت ونچر 600 میلیون دلار از هزینه پروژه را تقبل می کند که بازتاب دهنده فرصت های ساخت و ساز در این مرکز است. Empire State Development مبلغ 570 میلیون دلار از هزینه این پروژه را تامین می کند و 570 میلیون دلار باقی مانده این طرح توسط Amtrak، LIRR، سازمان حمل و نقل نیویورک و نیوجرسی و منابع دولتی فدرال تامین خواهد شد.

Cuomo هم چنین از بازسازی بخش LIRR ایستگاه Penn خبر داده است که شامل سه برابر ساختن عرض کریدور خیابان 33 نیز می شود که یکی از شلوغ ترین بخش های ایستگاه کنونی است. این پروژه  170 میلیون دلاری شامل ارتقای روشنایی، اطلاعات مسافران و راه یابی نیز هست. این پروژه شامل بازسازی دو ایستگاه مترو در ایستگاه Penn به ارزش 50 میلیون دلار است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: