جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 مهر 1395     
دکتر قالیباف در اختتامیه سومین جشنواره تاکسیرانان برتر:
فقدان فرهنگ ترافیکی یکی از مشکلات جدی شهر است

به گزارش شهرداری نیوز، شهردار شهر تهران در سومین جشنواره تاکسیرانان برتر که با حضور فرماندار شهر تهران، فرمانده پلیس راهور ناجا، و کلیه مسئولین و تاکسیرانان پایتخت برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه در ایام آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس بسر می بریم باید از زحمات تاکسیرانان در حوزه حمل و نقل عمومی تقدیر و تشکر ویژه ای به عمل آید.

دکتر محمدباقر قالیباف در ادامه این جشنواره با اشاره به زحمات تاکسیرانان در فصول مختلف سال افزود: شغل تاکسیرانی شغلی شریف و پر مشقت است که وظیفه خدمت رسانی به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی را در بر دارد.

وی با بیان اینکه بایستی برنامه ریزیهایی در راستای حذف مسافربرهای شخصی شود، تصریح کرد: در سهمیه بندی سوخت بنزین خودروها بایستی بین خودروهای شخصی و تاکسی هایی که در حوزه حمل و نقل عمومی فعالیت دارند تفاوتی قائل شد.

وی در ادامه بیان کرد: با برنامه ریزیهای کاربردی سازمان تاکسیرانی و دستگاههای ذیربط امیدواریم که سختی ها و مشقت های ناوگان تاکسیرانی در حوزه حمل و نقل عمومی رفع گردد.

دکتر قالیباف در ادامه این جشنواره اظهار داشت: رعایت فرهنگ امانت داری و صداقت بین تاکسیرانان حوزه حمل و نقل عمومی موجب رشد و ارتقای سطح فرهنگ و اخلاق حرفه ای تاکسیرانان می شود.

وی با اشاره به فرهنگ ترافیکی پایتخت اذعان داشت: نبود فرهنگ ترافیکی یکی از مشکلات جدی شهر است که باید نسبت به رفع این معضل اقدامی اساسی شود.

وی با بیان توسعه زیرساختهای عمرانی پایتخت (همچون تکمیل بزرگراهها، شبکه راهها و زیرگذرها، احداث و توسعه تونل و تقاطع در سطح شهر) در دهه گذشته عنوان کرد: تا زمانی که از زیرساختهای عمرانی شهر به درستی استفاده نشود و فرهنگ رانندگی ارتقا نیابد توسعه و رشد زیرساختهای عمرانی جوابگوی نیازهای حمل و نقل پایتخت نخواهد بود.

دکتر قالیباف درخصوص شعار بین خطوط برانیم، اذعان داشت: با رعایت شعار بین خطوط برانیم از سوی تاکسیرانان قطعا بسیاری از رانندگان سطح شهر ترغیب به رعایت این امر خواهند شد لذا از تاکسیرانان خواستاریم نسبت به تحقق آن نهایت همکاری را داشته باشند.

شهردار شهر تهران در پایان سومین جشنواره تاکسیرانان برتر با بیان اینکه تلفات انسانی رانندگی در سطح شهر تهران نسبت به سالهای گذشته به شدت کاهش پیدا کرده است، ابراز داشت: ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی رانندگان پایتخت در کاهش تلفات انسانی حائز اهمیت است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: