جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 مهر 1395     
پروژه خدمات تراموای جدید پاریس به زودی آغاز می شود

 به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، اقدامات اولیه از جمله حذف درختان برای ساخت مسیر T13 Express  به زودی آغاز می شود که خدمات تراموا بین Saint-Cyr-L’Ecole و سن ژرمن آن له در حومه غربی پاریس در آن ارائه خواهد شد.

این پروژه که قبلا به عنوان Tangentielle Ouest شناخته می شد نام جدیدی گرفته تا توانایی حرکت خودروها در این مسیر به همراه قطارها را نشان دهد. بنابراین، پروژه T13 Express در کنار پروژه های T12 و T11 قرار می گیرد که در منطقه ایل دو فرانس انجام شده اند.

در پروژه T13 ارائه خدمات از ایستگاه کنونی RER در سن سیر به سمت Noisy-le-Roi خواهد بود که بخشی بلا استفاده از کمربندی حمل و نقل است. در بخشی از این مسیر نیز از Noisy به سمت Saint-Germain GC خدمات ارائه خواهد شد که در سال 2004 مجددا برای تردد خودروها بازگشایی شده بود. زیرساخت های جدید این پروژه بین Saint-Germain GC به سمت ایستگاه RER Line A در مرکز سن ژرمن آن له ساخته خواهد شد.

کل این مسیر 18.8 کیلومتر بوده که دارای 11 ایستگاه شامل 6 ایستگاه جدید و پنج مورد نوسازی شده است. خدمات تراموا در این مسیر در ساعت اوج شلوغی هر 10 دقیقه بوده و زمان کل سفر تراموا در این خط 30 دقیقه خواهد بود.

هزینه کلی این طرح 306.7 میلیون یورو خواهد بود که 49 درصد آن توسط منطقه ایل دو فرانس، 30 درصد توسط بخش ایولین و 21 درصد توسط دولت مرکزی تامین می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: