جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 مهر 1395     
برخورد پلیس با تغییرات ظاهری خودروهای خارج از استاندارد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برقراری نظم و امنیت در جامعه لازمه خدمت رسانی مطلوب و بهینه به شهروندان است لذا برای تحقق اهداف و آرمان های شهری ملزم به رعایت اصول ترافیکی هستیم .

سرهنگ عین الله جهانی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: برای دستیابی به جامعه ای ایمن و سلامت از منظر ترافیک و حمل و نقل نیازمند به تلاش و همراهی جمعی و اجرای قانونمند هستیم.

وی ابراز داشت: برخی از شهروندان یا از مسئولیت های اجتماعی خود ناآگاه هستند و یا در صورت آگاهی در انجام آن قصور می نمایند .

وی اذعان داشت: اغلب رانندگان از گروه سنی جوانان هستند که با ایجاد تغییر در خودرو و خارج از استاندارد موجب بی نظمی در جامعه می شوند .

وی با اشاره به عوامل ایجاد آلودگی صوتی در سطح شهر تهران خاطرنشان کرد: استفاده از اگزوزهای غیر مجاز و یا بوق های گوش خراش و همچنین نصب سیستم های صوتی از جمله تخلفات رایج و شایع در میان برخی از جوانان است .

جهانی در ادامه تاکید کرد: هرگونه رفتاری که از فردی سر بزند و موجب ایجاد پیامد اجتماعی و آزار سایرین گردد ، حتما می بایست با آن  برخورد قانونی شود .

وی بیان کرد: امروزه در شهرها و به ویژه در کلانشهر ها روزانه چندین هزار سفر شهری صورت می گیرد که نه تنها در آلودگی هوا (ناشی از سوخت خودروها) تاثیر داشته ، بلکه آلودگی های دیگر ترافیک مانند آلودگی دیداری و شنیداری را نیز به همراه دارد.

معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: برابر مقررات خودروهایی که از استاندارد خارج شده، توسط پلیس راهور اعمال قانون شده و در صورت وجود سیستم های صوتی،خودرو متوقف و جهت سیر مراحل ، به مراجع قضایی ارجاع می گردد .               

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: