جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 مهر 1395     
کنترل بار ترافیکی قلب تهران همزمان با فصل بازگشایی مدارس

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهور منطقه 6 با اشاره به اینکه ترافیک قلب تهران با شروع ماه مهر دو برابر شده است، گفت: تغییر ساعت رسمی کشور، بازگشایی مدارس و کاهش ساعات زوج و فرد از جمله دلایلی است که سبب افزایش بار ترافیکی منطقه شده است اما با همت و همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 بارترافیکی قلب تهران کنترل شد.

سردار فیض الله حسن وند با بیان اینکه محدوده مطهری، بهشتی و انقلاب پرترافیک ترین محدوده های منطقه هستند، اضافه کرد: ساعت بار ترافیک از 6:30 صبح شروع شده و تا 14 عصر ادامه داشته و بارترافیکی عصرگاهی نیز از ساعت 16 شروع می شود.

او با اشاره به تلاش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 برای کاهش بار ترافیکی محدوده گفت: 20 نقطه از نقطه های پرترافیک منطقه توسط عوامل معاونت حمل و نقل و ترافیک کنترل شده و همچنین ساماندهی رانندگان سرویس مدارس و تاکسی های محدوده بر عهده این معاونت است.

سردار حسن وند با اشاره به اینکه شهروندان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نقش تاثیرگذاری در کاهش بار ترافیکی می توانند داشته باشند، اضافه کرد: در میان خطوط راندن و رعایت حریم نقاط دو عامل کمک کننده به کاهش بار ترافیکی و ساماندهی سیستم حمل و نقل است که به کمک خود شهروندان محقق می شود.

گفتنی است عوامل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 همزمان با شروع ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس در مکان های پر تردد از جمله میادین، تقاطع ها و مدارس حضور داشته تا در ساعات ورود دانش آموزان به مدارس با هدایت رانندگان و خانواده های دانش آموزان از بار ترافیکی معابر کاسته شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: