جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 مهر 1395     
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:
بخشی نگری سازمانهای ذیربط علت اصلی توقف نظارت مکانیزه بر اجرای طرح LEZ است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقف نظارت مکانیزه اجرای طرح LEZ گفت: مشکل اصلی سازمانهای اجرایی در روند اجرای طرحها بخشی نگری آنها است.

هدایت الله خادمی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود: عدم مدیریت واحد و نبود یکپارچگی بین سازمانها علت اصلی اختلال در روند اجرایی طرح های گوناگون است.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر بخش زیادی از سازمانهای اجرایی حالت ملوک الطوایفی به خود گرفته اند چراکه عدم نظارت بر این سازمانها موجب بروز این اختلالات می شود.

وی با اشاره به نبود مدیریت واحد در اجرای طرح LEZ اظهار داشت: در راستای اجرای طرح LEZ و عملیاتی شدن آن بایستی طرح مذکور تحت مدیریت واحد اجرایی می شد تا با توقف نظارت مکانیزه بر دوربین ها مواجه نمی گردید.

وی با بیان اینکه تا زمانی که ضعف های مدیریتی سازمانها رفع نشود طرح های اجرایی با مشکل مواجه می شوند، خاطرنشان کرد: توقف نظارت مکانیزه بر اجرای طرح LEZ و عدم اجرای آن موجب کندی روند اجرایی طرح می شود و ثبات آلودگی هوا را در پی خواهد داشت که این موجب آسیب رساندن به سلامت مردم خواهد شد.

خادمی اذعان داشت: بخشی نگری سازمانهای ذیربط علت اصلی توقف نظارت مکانیزه بر اجرای طرح LEZ است لذا این امر به نفع افراد سودجو خواهد بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان اضافه کرد: برای اجرای طرح LEZ همچون سایر طرحهای اجرایی بایستی تسهیلات و امکانات کافی در اختیار شهروندان قرار گیرد تا نسبت به اخذ معاینه فنی اقدام کنند و به اجرای قانون ترغیب شوند.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: