جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 8 مهر 1395     
کیفیت بنزین در جایگاه‌های لرستان مطلوب است

به گزارش گروه اخبار کلان شهر شهرداری نیوز، بنزین توزیعی در جایگاه های منطقه لرستان ناخالصی ندارد و کیفیت آن مطابق استانداردهای موجود است.

پیمان بهرامی، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان اعلام کرد: بنزین توزیعی در جایگاه های سوخت استان تولید پالایشگاه‌های داخلی و طبق استاندارد های موجود در کشور بوده و از نظر کیفیت بی نقص است.

وی با اشاره به این که بازرسان و کارشناسان شرکت پخش فرآورده های نفتی استان لرستان به طور مستمر کیفیت و کمیت عرضه بنزین را بررسی می کنند، گفت: جایگاه‌های سوخت استان حداقل پنج  بار در ماه از نظر کیفیت مورد بررسی قرار می گیرند.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان، کنترل کیفیت سوخت و نازل‌ها از سوی کارشناسان مهندسی فرآورده‌ها و واحد خدمات مهندسی شرکت ملی پخش و سازمان استاندارد هر پنج و سه ماه یک بار در استان انجام می شود.

وی ادامه داد: فرآورده ها پیش از ورود به جایگاه‌ها آزمایش می شوند و در صورت تایید کارشناس جایگاه، تخلیه و بارگیری صورت می گیرد.

بهرامی با تاکید بر نبود هیچ‌گونه ناخالصی و وجود آب در سوخت جایگاه‌های استان لرستان اظهار کرد: نظارت بر کمیت سوخت در مجاری عرضه به صورت مشترک برعهده اداره استاندارد، شرکت پخش فرآورده های نفتی و بازرسان کنترل کیفیت استان است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: