جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 مهر 1395     
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران خبرداد:
افزایش تعداد درمانگاه های تخصصی شهرداری

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مساله درمان و خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به کارکنان در این حوزه را با جدیت پیگیری می کنیم، گفت: درتلاش هستیم بیمارستانی تخصصی ویژه کارکنان شهرداری تدارک ببینیم. البته باید اعلام کنم که  این موضوع مورد تاکید اعضای شورای شهر هم است.

تشکری هاشمی در ابتدا با بیان اینکه شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان حق بزرگی بر گردن ملت ما دارند،گفت: کارکنان شهرداری تهران در دوران دفاع مقدس توانسته اند نقش خود در دفاع از میهن اسلامی به نحو شایسته ای ایفا کند.

تشکری هاشمی افزود: درهمین راستا 170نفر از کارکنان شهرداری پایتخت در دوران دفاع مقدس شهید و 1054 نفر از همکاران ما نیز به درجه رفیع جانبازی نائل شدند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز همانند دوران دفاع مقدس جمع کثیری از ایثارگران ، جانبازان و فرزندان شهدا وظیفه خدمت رسانی به شهروندان پایتخت را در شهرداری بر عهده گرفته اند، تصریح کرد: وجود روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در کارکنان مدیریت شهری باعث شده است که در سال های اخیر شاهد دستاوردهای بسیاری در مرکز ایران اسلامی باشیم.

تشکری هاشمی خاطرنشان کرد: کارکنان شهرداری تهران خدمت رسانی گسترده  به شهروندان را محدود به دوران دفاع مقدس نکردند و امروز نیز با همان روحیه جهادی در راه خدمت رسانی به شهروندان قدم بر می دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه قطعا بیش از 50 هزار نفر از کارکنان شهرداری و خانواده های آنان از حقوقی برخوردار هستند، عنوان کرد: شهرداری تهران در تمامی مناسبت ها مسولیت های متفاوتی را بر عهده دارد؛در همین حال کارکنان نیز به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند.

تشکری هاشمی گفت: همکاران من عهده دار مشاغل سختی هستند که گاها به دلیل حجم بالای فعالیت ها از اولیه ترین حقوق خود محروم می شوند، معتقدیم که باید بیش از پیش به آنان توجه شود.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه مدیران گذشته شهرداری پایتخت اقدامات قابل توجهی را برای رفاه حال کارکنان انجام داده اند،افزود:قطعا مسیری که آنان در گذشته به درستی پیش رفته اند را ادامه خواهیم داد.

وی درادامه همچنین با اشاره به اولویت های کاری معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران گفت: رسیدگی به وضعیت استخدامی کارکنان و بررسی تنوع استخدامی در شهرداری را در دستور کار قرارداده ایم. هم اکنون تنوع نوع قراردادهای همکاری بعضا باعث نگرانی در برخی از همکاران شده است که درصدد رفع آن هستیم.

تشکری هاشمی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد که تنوع استخدامی در شهرداری تهران را محدود کنیم، تاکید کرد: موضوع تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان را نیز در دستور کار داریم.

وی با اشاره به پیگیری مسکن کارکنان خاطرنشان کرد: معتقدیم هر سازمانی وظیفه دارد تا دغدغه کارکنان خود در حوزه مسکن را رفع کند. البته باید تاکید کنم که فعالیت های بسیار گسترده و قابل قبولی در حوزه مسکن کارکنان شهرداری تهران انجام شده است که در آینده با جدیت بیشتری ادامه خواهد یافت.

تشکری هاشمی ادامه داد: هم اکنون 27 هزار نفر از کارکنان شهرداری پایتخت در عضویت تعاونی های مسکن قرار دارند. همچنین از طریق تعاونی های مسکن بیش از 14 هزار نفر توانسته اند صاحب خانه شوند.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری وضعیت مسکن دیگر کارکنان شهرداری تهران را در اولویت برنامه های خود داریم، افزود: به دستور شهرداری تهران درصدد حل مشکل تعاونی های مسکن و محیا کردن شرایط حضور کارکنان در این تعاونی ها هستیم.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری پایتخت همچنین با اشاره به اینکه مساله درمان و خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به کارکنان در این حوزه را با جدیت پیگیری می کنیم،گفت: درتلاش هستیم بیمارستانی تخصصی خاص کارکنان شهرداری تدارک ببینیم. البته باید اعلام کنم که  این موضوع مورد تاکید اعضای شورای شهر هم می باشد.

تشکری هاشمی افزود: بخشی از کارکنان شهرداری تحت پوشش بیمه ای تامین اجتماعی قراردارند و در این حوزه پوشش بیمه ای ضعیف است لذا در تلاش هستیم که بتوانیم خدمات بیمه ای مکملی را برای این بخش از همکاران فراهم کنیم تا دغدغه ای در خصوص هزینه درمان خود نداشته باشند.

وی تاکید کرد: معتقد هستیم که هیچ سرمایه ای ارزشمند تر از همکاران خود در شهرداری پایتخت نداریم و برای حفظ سرمایه های خود بیشترین تلاش را خواهیم کرد.

تشکری هاشمی همچنین درخصوص حضور نیروهای مازاد در شهرداری گفت: چیزی به عنوان نیروی مازاد تعریف نکرده ایم. درحال حاضر نیز از تمامی ظرفیت کارکنان در تمامی بخش ها به نحو احسن استفاده می کنیم.4درصد کاهش سالیانه نیروها که مصوب برنامه پنج است ، شامل نیروهای بازنشسته و همچنین نیروهایی که خود مایل به قطع همکاری هستند، می شود.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری پایتخت در پایان خبر از افزایش تعداد درمانگاه های تخصصی شهرداری در مناطق 22گانه داد و تاکید کرد:درحال حاضر درمانگاه های شهرداری خدمات خود را محدود به کارکنان نکرده و به شهروندان تهرانی  نیز خدمات گوناگونی ارایه می دهند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: