جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 مهر 1395     
شهردار تهران در آئین بهره برداری از 4 پروژه عمرانی پایتخت:
کارکردهای متنوع دریاچه شهدای خلیج فارس

به گزارش شهرداری نیوز، شهردار تهران با اشاره به کارکرد های متنوع پروژه های عمرانی شهر تهران همچون پروژه دریاچه شهدای خلیج فارس، گفت: در کارهای عمرانی تعدد وجود دارد و پروژه ها در حوزه های مختلف دنبال می شود.

 محمد باقر قالیباف عصر امروز طی سخنانی در مراسم بهره برداری از چهار پروژه عمرانی پایتخت که در محل پروژه گذر موج دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد،‌ ابراز داشت: از همه زحمت کشانی که بی نام و نشان به بهای جان و عمر خودشان زحمت می کشند و پروژه های مهمی را خلق می کنند، تقدیر و تشکر می کنم؛ بدون شک این زحمات و یادگارها به برکت تلاش کارگران، مهندسان و تکنسین ها به وجود می آید و باعث عزت دنیوی و اجر اخروی آنها می شود.

وی با بیان اینکه «خوشحال هستیم که پروژه هایی همچون دریاچه شهدای خلیج فارس از جهت کارکردی متنوع هستند»، تصریح کرد: پروژه دریاچه شهدای خلیج فارس از منظر رشد اقتصادی، رفاه و تفریحی، توریستی و محیط زیست کارکرد های متعددی دارد و نمی توان تنها آن را یک پروژه عمرانی دانست، بلکه یک مجموعه فنی، اقتصادی، فرهنگی و هنری است.

قالیباف تصریح کرد: این از قابلیت های خوبی است که متخصصان، مشاوران و عزیزان در مجموعه این شهر دارند؛ مخصوصا ترکیب نیروهای جوان و نیروهای با تجربه و پیشکسوت در کنار هم چنین کارهایی را خلق می کند.

وی عنوان داشت: از یک منظر دیگر در حوزه های مختلف کارهای عمرانی تعدد وجود دارد و از کار مسجد و حسینیه تا مراکز درمانی، آموزشی، فرهنگی، تئاتر و سینما و همچنین پروژه های تونل، راه و زیرگذر و فضای سبز در حوزه های مختلف دنبال می شود.

شهردار تهران در پایان ابراز داشت: امیدواریم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم خالصانه و بی منت، از همان فرهنگی که شهدا در دوران دفاع مقدس به عنوان بزرگ ترین گنج برای ما آفریدند، استفاده کنیم و با همان فرهنگ به مردم با وفا و قدرشناس انجام وظیفه کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: