جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 مهر 1395     
تشکری هاشمی :
هفته دفاع مقدس،سرمايه اي عظيم براي تعالي سرمايه هاي انساني است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران روزهاي خاطره انگيز دفاع مقدس را فرصتي براي بازخواني فرهنگ ايثار و جهاد در شهرداري تهران معرفي نمود.

سيد جعفر تشکري هاشمي با تبيين برنامه ها و سياستهاي معاونت توسعه منابع انساني در حفظ و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت در مجموعه مديريت شهري پايتخت، توجه به اين فرهنگ غني و بهره مندي از ظرفيت هاي فراوان آن را وظيفه و توفيق الهي دانست.

وي برگزاري برنامه هاي متنوع و جامع هفته دفاع مقدس در شهرداري مسؤوليتي ملي، ارزشمند و مقدس اعلام نمود و افزود: از جمله ويژگي هاي مهم دفاع مقدس، روحيه استکبار ستيزي آحاد جامعه بود که زمينه هاي خودکفايي و استقلال کشور در حوزه هاي مختلف را فراهم نمود.

معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران در ادامه با تشريح برنامه هاي حمايتي از همکاران ايثارگر گفت: از تمامي ظرفيت هاي شهرداري و نهادها و سازمانهاي کشور براي پيگيري امور ايثارگران استفاده کرده و وظيفه خود مي دانيم.

وي هفته دفاع مقدس را فرصتي براي بازخواني فرهنگ ايثار و جهاد در انجام وظايف و مسؤوليت هاي مديران و کارکنان توصيف نمود و گفت: به يقين توجه به اين سرمايه ارزشمند و فرهنگ غني کمال و تعالي سازمان و نهاد شهرداري تهران را در پي

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: