جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 مهر 1395     
تاکسی های نو دارای پلاک جدید می شوند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: تاکسی های نو برخلاف گذشته از پلاک های جدید برخوردار می شوند.

مهدی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود: همزمان با اجرای طرح کلید به کلید ایران خودرو با همکاری پلیس راهور ناجا و این شرکت خودرو ساز اقدام به صدور پلاک های جدید برای تاکسی های نو شده است.

 وی در ادامه تصریح کرد: روند تحویل تاکسی نو به متقاضیان طرح نوسازی در ابتدا زمان بر بود ولی با اجرای طرح کلید به کلید ایران خودرو فرآیند نوسازی با تسریع روبرو شد.

وی اذعان داشت: پلاکی که روی تاکسی های نو نصب می شود با شماره پلاک قبلی تاکسیران متفاوت است و پروانه فعالیت تاکسیرانان نیز بر طبق شماره سریال جدید صادر می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح کلید به کلید خاطرنشان کرد: در طرح کلید به کلید ایران خودرو نیاز است در ابتدا پلاک جدید بر روی خودرو نصب گردد و تاکسی نو با پلاک جدید به تاکسیران تحویل داده شود.

ابراهیمی با اشاره به وجود تنها یک مرکز اسقاط در تهران اظهار داشت: مرکز اسقاط 1731 منتخب ایران خودرو بوده و به صورت متمرکز پروسه نوسازی تاکسی های فرسوده تهران را بر عهده دارد.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در پایان اضافه کرد: از تاکسیرانان بخصوص دارندگان تاکسی های پیکان تقاضا داریم هرچه سریعتر نسبت به نوسازی تاکسی فرسوده خود اقدام کنند چراکه تاکسی های پیکان در سال آینده با ممنوعیت تردد در سطح شهر تهران مواجه می شوند و مجوز تردد برای این خودروها صادر نخواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: