جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 1 مهر 1395     
آمادگی استقبال مرکز کنترل ترافیک از سال تحصیلی جدید

به گزاش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران گفت: به منظورکاهش بار ترافیک تونل شمالی نیایش، همه روزه از ساعت 7:00 صبح الی 9:00 صبح دسترسی بزرگراه صدر همسطح به تونل نیایش توسط پلیس محترم راهور بسته خواهد شد. لذا رانندگانی که قصد دسترسی به تونل شمالی نیایش را دارند می توانند از خروجی های امام علی،کامرانیه، قیطریه وکاوه وارد پل صدر شده و مستقیماً به تونل شمالی وارد شوند. این محدودیت تردد در روزهای تعطیل و نیمه تعطیل اعمال نخواهد شد.

خانم مهندس سرور افزودند: همچنین جهت روان سازی ترافیک پل صدر در مسیر غرب به شرق در روزهای کاری هفته ازساعت 15:00 الی 21:00  دسترسی تونل جنوبی نیایش به بزرگراه صدر همسطح بسته خواهد شد و شهروندان گرامی می توانند از طریق خروجی های پل صدر به قیطریه وکامرانیه به مقاصد مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

مدیر مرکز کنترل ترافیک تهران در ادامه خاطرنشان کرد جهت روان سازی ترافیک پل صدر در مسیر غرب به شرق پنج شنبه  ازساعت 13:00 الی 16:00  و سپس از ساعت 19:00 الی 21:00 دسترسی تونل جنوبی نیایش به بزرگراه صدرهمسطح توسط پلیس محترم راهور بسته خواهد شد و شهروندان گرامی می توانند از طریق خروجی های پل صدر به قیطریه وکامرانیه به مقاصد مورد نظر دسترسی پیدا کنند. این محدودیت تردد در روز جمعه فقط از ساعت 19:00 الی 21:00 اعمال خواهدشد.

خانم مهندس سرور گفت: مرکز کنترل ترافیک تهران همزمان با افزایش رفت و آمدهای آموزشی شهروندان تغییراتی در برنامه ریزی و عملیات اجرایی مانیتورینگ و اطلاع رسانی و هماهنگی بین سازمان های مرتبط را متناسب با فصل پائیز انجام داده است در این راستا هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی، اورژانس تهران، آتش نشانی، شرکت های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو و ارگان های مرتبط با زیر ساخت شهر مانند آب، برق، گاز صورت پذیرفته است که در صورت بروز وقایع ترافیکی و یا تأثیر گذار بر روی خیابان ها با هماهنگی و سرعت لازم اقدام شود.

وی افزود: علاوه بر مرکز کنترل ترافیک اصلی، مراکز کنترل ترافیک محلی و مراکز کنترل ترافیک تونل‌های توحید، رسالت، نیایش و پل صدردر آماده باش کامل قرار دارند تا با تمام ظرفیت و امکانات نظارت و مدیریت بر ترافیک شهر امکان پذیر شود. در همین راستا جهت ایمنی بیشتر و بهینه سازی جریان ترافیک، تمامی تجهیزات توزیع برق و سیستم روشنایی همچنین سرویس دوره ای سیستم آتش نشانی و SOS و تهویه تمامی تونل های شهری و پل صدر بررسی، سرویس و نظافت گردید، تا اطلاعات لحظه ای از طریق تصاویر زنده دوربین های نظارت تصویری تا سطوح مناطق، نواحی و محلات گردآوری شود.

مهندس سرور اظهار داشت: از تاریخ یکم لغایت دهم مهرماه،  اکیپ های امداد و انسداد و تعمیر و نگهداری در تونل های شهری و پل صدر مستقر خواهند بود تا در اسرع وقت و با کم‌ترین زمان انتظار کار تعمیر و امداد در این ایام انجام شود.

خانم مهندس سرور افزود:که شهروندان در راستای تسهیل تردد‌ها در شهر از سفرهای غیر ضروری در ساعات پیک ترافیک خودداری کنند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: