جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 31 شهريور 1395     
پخش برنامه تلویزیون «گنج»از شبکه افق

برنامه تلویزیونی «گنج» ویژه هفته دفاع مقدس در هفت قسمت و از چهارشنبه 31 شهریورماه به روی آنتن شبکه افق می رود.

خبرگزاری میزان: برنامه تلویزیونی «گنج» به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با موضوع محوری پشتیبانی از رزمندگان در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، از 31 شهریور به روی آنتن شبکه افق می رود.

این برنامه دارای چهار بخش اصلی است؛ در بخش نخست و در هر قسمت، هفت نفر از فعالان پشت جبهه ها اعم از ایثارگران جهاد سازندگی، زنان، معلمان، گروه های فرهنگی مانند سرود و تئاتر و ... حضور می یابند و به گفت وگو پیرامون تدارک جنگ می پردازند.

بخش دوم با اجرای سید اقبال واحدی، دیداری است با زنان فعال در پشت جبهه ها، در هر قسمت مخاطبان برنامه مهمان خانه یکی از این بانوان می شوند و پای خاطرات آنها از دوران دفاع مقدس می نشینند.

خاطره گویی طنز از اتفاقات زمان جنگ توسط حسین پاینده یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، آیتم سوم برنامه تلویزیونی «گنج» خواهد بود ضمن اینکه در بخش چهارم، نویسندگان کتاب های دفاع مقدس حضور می یابند و با نگاهی به تدارکات جنگ، گوشه هایی از ایثارگری ها و همدلی ملت ایران برای دفاع از میهن اسلامی در مقابل دشمن بعثی را روایت می کنند.

برنامه تلویزیونی «گنج» کاری از دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با تهیه کنندگی محمد حسین بزرگی و کارگردانی مجید رستگار، از 31 شهریور به مدت هفت شب ساعت 22 از شبکه افق پخش می شود.

تکرار این برنامه هم روز ساعت 16.30 به روی آنتن می رود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: