جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 شهريور 1395     
روبات‌ها در صف خرید آیفون 7 +تصاویر

در کشور نیوزیلند 100 روبات کوچک به جای صاحبان خود در صف طولانی فروشگاه اپل ایستادند تا گوشی هشمند آیفون 7 را خریداری کنند.

خبرگزاری فارس: پس از مدت‌ها انتظار فروش دو گوشی هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 Plus اپل به صورت عمومی آغاز شد و علاقمندان به محصولات اپل پشت در فروشگاه‌های این شرکت صف کشیدند تا نخستین افرادی باشند که از این محصول استفاده می‌کنند.

ولی در کشور نیوزیلند، به جز کاربران علاقمندان به گوشی‌های اپل جمع گسترده‌ای از روبات‌های Alpha 1 هم در صف طولانی حاضر شدند تا گوشی را خریداری کنند.

شرکت Spark که وظیفه عرضه محصولات اپل در کشور نیوزیلند را برعهده دارد، به تمام مشتریان خود که دو گوشی هوشمند آیفون 7 و آیفون  7 Plus را پیش‌خرید کرده بودند امکان داد به جای ایستادن در صف‌های طولانی، از طریق روبات‌های هوشمند گوشی خود را در اختیار بگیرند.

در این اتفاق 100 دستگاه روبات کوچک Alpha 1 در یک صف ایستادند تا پس از ورود به فروشگاه، برای صاحب خود گوشی را خریداری کنند.

این روبات‌ها در شرکت چینی UBtech ساخته شده‌اند و نحوه مدیریت آنها به گونه‌ای است که فرد از راه دور می‌تواند به طور کامل مدیریت آن را در دست بگیرد.

روبات‌ها که به صورت مستقیم تصاویر ویدیویی محیط پیرامون را برای صاحب خود ارسال می‌کنند، از طریق گوشی هوشمند کنترل می‌شوند و برای آنها قابلیت‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

«کلایو اورمرُد» مدیر شرکت Spark در این خصوص گفت: «ما در عصر فناوری زندگی می‌کنیم و این اتفاب به خوبی نشان داد که روبات‌ها چگونه می‌توانند وظایف عادی روزانه را برای ما انجام دهند».
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: