جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 شهريور 1395     
ساخت ۲ پارکینگ جدید خودرو در مرز چذابه

خبرگزاری میزان: غلامرضا شریعتی گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران و افرادی که برای پیاده روی اربعین مرز شلمچه و چذابه را انتخاب می کنند، ستاد اربعین در استان خوزستان تشکیل شده است.

وی افزود: این ستاد در شهرهای مختلف استان خوزستان نیز اکنون فعال شده و در کنار آن، کمیته هایی نیز برای بررسی نیازهای شهروندان در پیاده روی اربعین راه اندازی شده است.

استاندار خوزستان با اشاره به تقسیم بندی استان خوزستان به دو پهنه در آستانه پیاده روی اربعین خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان خوزستان به 2 پهنه تقسیم شده و 14 شهر به عنوان معین مرز شلمچه و 13 شهر نیز به عنوان معین برای مرز چذابه در نظر گرفته شده اند که در زمان نیاز، خدمات مختلفی از طرف نمایندگان این شهرها به زائران حاضر در مرزها ارائه شود.

شریعتی در خصوص وضعیت آسفالت مرز چذابه اظهارکرد: کار آسفالت مرز چذابه اکنون به اتمام رسیده و امسال شهروندان می توانند با سهولت بیشتری از این مرز برای ترددهای خود استفاده کنند.

وی از فراهم شدن زیرسازی های موکب ها در مرز چذابه و شلمچه خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر کار زیرسازی ساخت موکب ها در مرز چذابه و شلمچه را آغاز کرده ایم و آمادگی کامل برای میزبانی از زائران اربعین حسینی را داریم.

استاندار خوزستان در رابطه با مشکلات تامین آب شرب برای شهروندان در مسیر مرز شلمچه اذعان کرد: سال گذشته با نصب یک پمپاژ 12 کیلومتری تا حدودی مشکلات موجود در مسیر تامین آب شرب زائران در مرز شلمچه و روستاهای اطراف آن را برطرف کردیم اما پیش بینی می شود در صورت تامین نشدن نیازها در این خصوص، امسال نیز با مشکل کمبود آب شرب در این محدوده مواجه باشیم.

شریعتی تاکید کرد: اقداماتی را به منظور حل مشکل آب شرب در مرز شلمچه داشته ایم و امیدوار هستیم این مشکل با همکاری برخی شهرداری کلانشهرها از جمله شهرداری تهران حل شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: