جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 شهريور 1395     
بازیگر«ملکا»:حضور در نقش اصلی برایم اهمیت ندارد

خبرگزاری فارس: «امیرمحمد زند» بازیگر سریال «ملکا» گفت: این سریال چند شخصیت اصلی دارد که من نقش «فریدون» پسر عموی کتایون با بازی ویدا جوان است. تا قسمت 16 این سریال در زمان گذشته و پنج سال قبل را نشان می‌دهد و مابقی قسمت‌ها راوی زمان حال است.


وی ادامه داد: فریدون در گذشته دلبسته دختر عموی خود بوده و قصد ازدواج با او را داشته، اما نمی‌تواند با او ازدواج کند و بعد از چند سال که برمی‌گردد به واسطه حضورش در کنار اقوام، درگیر ماجراهای چند شخصیت اصلی قصه می‌شود. ضمن اینکه گریم خاصی نیز ندارد.

بازیگر سریال «ستایش 2» همچنین اضافه کرد: حضور فریدون در «ملکا» کم، اما تاثیر گذار است و این شخصیت اتفاق‌های موجود در داستان را پیش می‌برد. من نیز از قسمت 17 تا 34 در این سریال بازی می‌کنم.

بازیگر سریال «چرخ فلک» درباره فضای موجود در این سریال نیز گفت: فضای «ملکا» شبیه سایر نوشته‌های سعید مطلبی است و وی اغلب درام اجتماعی می‌نویسند. همچنین احمد امینی نیز سلیقه خود را به عنوان کارگردان اعمال می‌کند.

این بازیگر با اشاره به خصیصه‌های شخصیت فریدون بیان داشت: به این دلیل که مشغول بازی در چند اثر دیگر نیز بودم، ترجیح دادم تا همین نقش را بپذیرم که نسبتا کوتاه هست. الان هم بعد از 18 سال، حضور در نقش اصلی برایم اهمیت چندانی ندارد و تاثیرگذاری نقش برایم مهم است که خداراشکر فریدون این خصیصه را دارد.

زند درباره کار پیشنهادی خود نیز گفت: مدتی است مشغول تمرین نمایش تک پرسوناژ «زورو محاکمه می‌شود» هستم که یک طنز سیاسی است.

سریال «ملکا» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب این روزها در حال تولید است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: