جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 شهريور 1395     
شکایت خانواده کیارستمی از ۳ شخص حقیقی و حقوقی

وکیل خانواده کیارستمی با اشاره به اینکه برای ما جای سؤال دارد که چرا مرحوم کیارستمی با این وضعیت طی ۲۶ روز چهار بار مورد جراحی قرار گرفته است، گفت: خانواده مرحوم کیارستمی از ۳ شخص حقیقی و حقوقی شکایت دارد.


خبرگزاری فارس: عادل مقدسی در حاشیه جلسه نهایی رسیدگی به پرونده مرحوم کیارستمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود مرحوم کیارستمی وصیت کرده که هیچ شکایتی از پرونده پزشکی آن صورت نگیرد، اظهار داشت: وصیت تعریف دارد و اگر چنین مطلبی وجود داشت، قطعاً به خانواده ارائه می‌داد.

وی در مورد اینکه آیا قرار است خانواده مرحوم کیارستمی در این پرونده گذشت کنند یا خیر، افزود: در این زمینه چیزی به ما اعلام نکردند و تغییری نیز حاصل نشده است.

وکیل خانواده کیارستمی ادامه داد: امیدواریم رسیدگی به پرونده مرحوم کیارستمی قبل از اینکه ایشان یک بزرگمرد در نظر گرفته شود، به عنوان یک ایرانی پرونده‌اش بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه برای ما این سؤال مطرح است که چرا یک فردی با سنی بیش از 70 سال طی 26 روز باید مورد 4 عمل جراحی قرار بگیرد، افزود: پرونده کیارستمی در پاریس کاملاً مشخص است، همچنین این پرونده آنجا بررسی شده و قصوری در کار نبوده است، تنها در پاریس ادامه درمان ایران صورت گرفته است.

مقدسی تأکید کرد: در این پرونده، ما به شخص حقیقی و حقوقی شکایت داریم و پیگیری‌های لازم را مدنظر قرارداده‌ایم.

وکیل خانواده کیارستمی اضافه کرد: ما هنوز از نتیجه قطعی این پرونده آگاهی نداریم و چیزی در مورد نتیجه نهایی به ما اعلام نشده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: