جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 شهريور 1395     
افتتاح 3 مجموعه شهربانو تا پایان سال

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران از افتتاح 3 مجموعه شهربانو تا پایان سال خبر داد.

نرگس معدنی پور با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در راستای تهیه زیرساخت های فرهنگی تا پایان برنامه 5 ساله دوم گفت: بسترسازی در حوزه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بانوان یکی از موضوعات حائز اهمیت در دوره اخیر مدیریت شهری بوده و بر این اساس تهران برای اولین بار در این دوره شاهد فعالیت گسترده شهربانوها، بوستان مادران و شهردخت است.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه 5 ساله دوم تا پایان سال تعداد مجموعه های شهربانو به 19 مجموعه افزایش پیدا می کند، افزود: در حال حاضر 16 مجموعه شهربانو در نقاط مختلف تهران به ارائه خدمات به بانوان می پردازند و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است تا پایان سال 3 مجموعه جدید فعالیت خود را آغاز کنند.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به آخرین وضعیت مجموعه شهردخت تصریح کرد: همان طور که پیش تر اعلام شد هم اکنون یک مرکز فرهنگی و ورزشی شهردخت در منطقه 6 فعال است و شهرداری این امکان را دارد تا در صورت لزوم و نیاز مناطق این دست از مراکز را توسعه دهد.

معدنی پور گفت: البته با توجه به استقبال بسیار خوب بانوان از مراکز شهربانو تمرکز ما بیشتر بر این مجموعه هاست. به طوری که پس از مشخص شدن مکان 3 شهربانوی جدید اقدامات لازم برای راه اندازی و افتتاح آن ها در دستور کار قرار می گیرد

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: