جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 شهريور 1395     
نماینده اسکان بشر سازمان ملل متحد
توسعه شهری نیازمند سیاست گذاری های متقابل دولت و شهرداری است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، نماینده اسکان بشر سازمان ملل متحد بر لزوم سیاست گذاری دولت در توسعه شهری تاکید کرد و گفت: این سیاست گذاری ها باید به گونه ای باشد که شهرداری نیز بتواند در این راستا اظهار نظر کنند .

سیامک مقدم با بیان اینکه دولت باید بپذیرد که توسعه شهری نیازمند سیاست گذاری است ، اظهار کرد: پس از پذیرش این مهم از سوی دولت باید اقدامات لازم برای رسیدن به توسعه شهری برنامه ریزی و اجرایی شود .

وی با اشاره اینکه تضمین رسیدن به هدف یک برنامه و سیاست گذاری برای آن یک شبه جواب نمی دهد ، تصریح کرد: پروسه تدوین سیاست گذاری برای توسعه شهری زمان بر است چرا که در کوتاه مدت نمی توان برای این مهم برنامه ریزی و آن را در همین مدت کوتاه اجرایی کرد .

نماینده اسکان بشر سازمان ملل متحد با تاکید بر اینکه سیاست گذاری برای توسعه شهری باید با ذی نفعان آن در میان گذاشته شود ، خاطر نشان کرد: شهرداری ها نیز باید در این مهم همانند بسیار از ذی نفعان اظهار نظر کنند چرا که نقش بسیار مهمی را در توسعه شهر ایفا می کنند .

مقدم اضافه کرد: دولت باید از اظهار نظر شهرداری در راستای توسعه شهری استفاده بهینه کند چرا که تجربه شهرداری در زمینه مسایل شهری بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه شهرداری ها به تنهایی نمی توانند در این راستا اقدامی انجام دهند ، عنوان کرد: سیاست گذاری در این رابطه نیازمند همکاری و مشارکت های دوجانبه است و هیچ کدام از طرفین به تنهایی قادر به پیشبرد کارها نیستند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: