جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 شهريور 1395     
دکتر مازيار حسيني خبر داد:
با اطلاع رسانی به شهروندان کلیه دسترسی های اضطراری پل صدر بسته شد

به گزارش حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل ترافيك شهرداری تهران اعلام كرد بعد از اطلاع رساني كامل به مردم مسيرهاي دسترسي اضطراري به پل صدر در ساعت پيك ترافيك بسته خواهند شد .

مازیار حسيني درباره آخرين وضعيت مسيرهاي دسترسي پل صدر وتونل نيايش گفت :محدوديت مسيرهاي دسترسي به پل صدر اقدامي ضروري ولازم در جهت كنترل ترافيك محسوب شده و در حقيقت نوعي تنظيم عبور ومرور تلقي مي شود.

وي با اشاره به اينكه مقدمات اين تغيير مسير در حال انجام است، گفت :همكاران در شركت كنترل ترافيك در حال پيگيري و مذاكره با ارگان هاي مرتبط مخصوصا پليس راهور هستند و بعد از اطلاع رساني هاي لازم به شهروندان اين اقدام انجام خواهد شد.معاون حمل و نقل و ترافیک شهردرای تهران با تاكيد بر اينكه اين اقدام فقط جبران اشتباه باز شدن مسيرهاي اضطراري پل صدر نيست،گفت :هدف اصلي و مهم تر اين حركت نظم بخشي ومديريت ترافيك شهري است .

به گفته حسینی، شهروندان بايد بدانند در چه زماني و از چه مسيري حركت كنند تا زير فشار ترافيكي دچار مشكل نشوند.وی با تاكيد بر اينكه اين هدف جز با اطلاع رساني هدفمند ودقيق مسير نمي شود گفت:اگر يك مسيري در زمان هاي نامشخص باز و يا بسته شود ،اين موضوع باعث سردرگمي شهروندان خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردرای تهران  با تاكيد بر تاثير مقوله مديريت سفر در كنترل ترافيك گفت :ما نيازمند ادبيات جديدي در كنترل ترافيك به نام مديريت زمان ومسير سفرهستيم که با توجه به آمارها ساعت پيك ترافيك پل صدر در صبح و بعد از ظهر مشخص است .

وي با تاكيد بر اينكه بايد مسيرهاي اضطراري بايد تنها در ساعت مشخص پيك ترافيكي بسته شوند گفت :نكته مهم اين است نبايد ساعت پيك ترافيك در هر روز تغيير كنند بلكه بايد مسيرهاي دسترسي در يك ساعت مشخص بسته و در بقيه ساعات باز باشند تا سردرگمي شهروندان به بار ترافيكي نيفزايد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: