جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 25 شهريور 1395     
خرید کله پاچه جندنفر را به جان هم انداخت

خراسان نوشت:چند نفر از اهالی یک روستا بعد از قربانی کردن گوساله بر سر تقسیم و صاحب شدن کله پاچه آن به مشکل برخوردند که در نهایت منجر به زد و خورد و نزاع بین طرفین شد.

 

یکی از طرفین نزاع مدعی شد که خریدار کله پاچه باعث بروز این نزاع شد. وی درباره چگونگی این اتفاق گفت: طبق هر سال به شکل مشارکتی با چندین نفر از اهالی روستا یک گوساله برای قربانی خریدیم و روز عید نیز به اتفاق همه سهامداران، گوساله را بدون هیچ مشکلی ذبح کردیم و گوشت آن را نیز بین اعضا تقسیم کردیم. همه چیز به خوبی پیش می رفت تا این که نوبت به تقسیم کله پاچه گوساله رسید و به پیشنهاد طرفین مبلغی را به عنوان قیمت کله پاچه اعلام کردند تا هر کس مایل به خرید است با پرداختن مبلغ، آن را بخرد. مدتی کشمکش ایجاد شد تا این که یک نفر از اعضا، کله پاچه را خرید و محل را ترک کرد. چند ساعتی از خریدن کله پاچه گوساله توسط فرد خریدار گذشت تا این که چند نفر از اعضا به تحریک فرد خریدار مبنی بر گران خریدن کله پاچه پرداختند که فرد خریدار نیز تحت تاثیر حرف های آن ها در جمع شروع به اعتراض کرد و بحث کلاهبرداری را پیش کشید که این موضوع  باعث واکنش چند نفر دیگر از حاضران شد. موافقان و مخالفان خرید کله پاچه به جر و بحث با یکدیگر پرداختند که رفته رفته بحث و جدل شان بالا گرفت.

در یک لحظه یک نفر کنترلش را از دست داد و با فرد دیگر درگیر شد که با درگیری این دو نفر بقیه نیز به حمایت از هم به شدت یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار دادند. تا این که همسایه ها طرفین نزاع را از یکدیگر جدا کردند و حالا بعد از این قضیه  ما قصد شکایت از خریدار کله پاچه را داریم که این نزاع را ایجاد کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: