جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 شهريور 1395     
تشکیل کمیته ساماندهی معابر با هدف تردد راحت تر معلولین

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون فنی وعمران منطقه 19 از تشکیل کمیته ساماندهی معابر با هدف تسهیل در رفت و آمد معلولین و جانبازان خبر داد.

شهنام جوادیان با بیان اینکه کمیته ساماندهی معابر به دستور شهردار تهران و ریاست شهردار منطقه تشکیل شده است افزود: هدف از تشکیل این کمیته که متشکل از نماینده همه حوزه ها است اجرای اقدامات مختلف شهری، ترافیکی، عمرانی و اجتماعی جهت تسهیل تردد معلولین و جانبازان است.

به گفته وی یکی از فعالیتهای این کمیته ارتباط مستمر با کانون معلولین و سراهای محلات برای شناسایی نیازهای معلولین و ر فع آنها است.

وی افزود: در حوزه خدمات شهری نیز اقدام ویژه ای در زمینه تهیه ویلچر در بوستانها جهت استفاده معلولین و جانبازان صورت گرفته است. همچنین ساماندهی تقاطع ها در حوزه ترافیکی اقدام دیگری است که برای بهسازی معابر منطقه انجام شده است.

جوادیان با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته جهت سهولت تردد معلولین و جانبازان تصریح کرد: از دیگر تصمیمات کمیته ساماندهی معابر انتقال حوزه شهرسازی نواحی به طبقه همکف برای دسترسی راحت تر است.

این مسئول خاطرنشان کرد:  معلولین می توانند برای اعلام نیازهای خود به کانون معلولین محلات مراجعه کنند تا از طریق این کانونها فرایند شناسایی و رفع نیازهای آنها با سرعت بیشتری صورت گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: