جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 شهريور 1395     
سردار کریمی جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ:
طرح ویژه انضباط شهری از نیمه دوم سال مجددا آغاز خواهد شد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، طرح ویژه انضباط شهری با همکاری شهرداری منطقه 11تهران و نیروی انتظامی به منظور ساماندهی و رفع سد معبر و بساط گستری از نیمه دوم سال در راسته های تجاری خیابان های ولی عصر(عج)، جمهوری و معابر مرکزی شهر تهران  اجرا خواهد شد.

روز گذشته در نشستی که با موضوع "اجرای طرح انضباط شهری " با هدف کنترل سد معبر و بساط گستری پیرامون مراکز خرید و راسته های تجاری مرکز شهر با حضور سردار کریمی جانشین  فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سردار علیپور فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، ابوالقاسم چیذری مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران ونصراله آبادیان شهردار منطقه 11 برگزار شد؛ کنترل و ساماندهی بساط گستری، سد معبر و اخلال در نظم عمومی شهر مورد تأکید قرار گرفت.

سردار کریمی جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز ضمن بیان اهمیت موقعیت اقتصادی ،سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 انضباط شهری این منطقه را با توجه به وجود پردیس حکومتی و تردد مهمانان و سفرای خارجی اولویت مهم نیروی انتظامی دانست که با تعامل بین مدیریت شهری و همکاری شهروندان به خوبی حفظ شده است.

به گفته سردار کریمی؛ نیروی انتظامی ضمن اشراف کامل بر تمامی آسیب های اجتماعی ،فرصت ها و تهدیدهای انضباط شهری در مرکز پایتخت به ویژه منطقه 11؛ جدیت در اجرای قانون و نظم شهری به عنوان منطقه ویژه را با طراحی های نظارتی ،کنترلی و عملیاتی در حال انجام دارد.

جانشین  فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اجرای طرح انضباط شهری در محدوده پاساژ علاء الدین را اقدامی لازم برای جلوگیری از بی انضباطی اجتماعی دانست و افزود: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای همکاری با مدیریت شهری در ایجاد انضباط شهری و رفع سد معبر و بساط گستری دارد تا با ایجاد آرامش در سطح شهر ؛ حقوق شهروندان و اصنافی را که مالیات می پردازند وقوانین را رعایت می کنند ؛ حفظ شود.

نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 با اشاره به وجود راسته های تجاری مهم درجغرافیای این منطقه که هسته مرکزی شهر تهران را تشکیل می دهد و اعلام شناسایی نقاط سد معبر صنفی و سیار در سطح منطقه؛ اجرای طرح انضباط شهری به صورت موضعی و موضوعی با رویکرد مدیریت شهری را حائز اهمیت دانست و ساماندهی بساط گستران و پیش گیری از ایجاد آن را به ویژه در نقاط پر رفت و آمد از جمله خیابان های ولی عصر(عج) ، جمهوری ، حافظ و ...بسیار مهم دانست.

طرح ویژه انضباط شهری مجددا همزمان با بازگشایی مدارس در نیمه دوم سال و نزدیک شدن به   ماه های پایانی با هدف استمرار آرامش اجتماعی و انضباط شهری در معابر و راسته های تجاری مرکز شهر با همکاری شهرداری منطقه 11تهران ، نیروی انتظامی ،یگان حفاظت شهرداری تهران و شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران آغاز خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: