جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 شهريور 1395     
اختتامیه پایگاههای تابستانی در منطقه 3
پایگاه های تابستانی منطقه 3 تهران به کار خود پایان داد

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، مراسم اختتامیه پایگاههای تابستانی با حضور دانش آموزان، اولیا و مربیان و مسئولین شهرداری در دبستان شهید بهشتی برگزار شد.

این پایگاه ها با رویکرد اجرای برنامه های آموزش شهروندی ، ،کارگاههای سلامت محور ،دوره های آموزشی و ورزشی و اردوهای تفریحی در 6 مرکز آموزشی دخترانه و پسرانه از بیستم تیرماه تا پانزدهم شهریور ماه سال جار ی برگزار شد.

این دوره ها با هماهنگی اداره ی آموزش های شهروندی منطقه 3 به صورت رایگان در دبستان کمیل ،میقات و شهید بهشتی ، دبیرستان امام صادق و رازی و مدرسه راهنمایی فیاض بخش برگزار شده است و حدود 300 دانش آموز را تحت پوشش قرار داده است ضمن اینکه اساتید آن نیز با هماهنگی اتحادیه ی انجمن های دانش آموزی انتخاب شده اند.

مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در خصوص ضرورت تشکیل این پایگاهها گفت : در حال حاضر موضوع اوقات فراغت به عنوان یکی از دغدغه های اصلی در حوزه فرهنگی به شمار می آید که مدیریت شهری منطقه نیز در این راستا برنامه هایی را بر ای کودکان و نوجوانان پیش بینی کرده است .

پیرهادی همیار ی و مشارکت دانش آموزان و خانواده ها را از پایه های اصلی در رشد و ترقی فرهنگ جامعه عنوان کرد وافزود: یکی از معیارهای اصلی در جوامع پیشرفته کل نگری به جای جزء نگر ی است یعنی اینکه ما به جای منافع فردی و شخصی منافع جمعی را مد نظر قرار دهیم و برای رشد وتعالی یکدیگر تلاش کنیم.

وی در ادامه از اولیا ومربیان خواست نظرات وپیشنهادات خود را برای اجرای مطلوب تر برنامه ها ی اجتماعی و فرهنگی در سطح شهر اعلام کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: