جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 شهريور 1395     
برگزاری ویژه برنامه های جشن ولایت از عید قربان تا عید غدیر در منطقه 15

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، با اعلام برگزاری ویژه برنامه های جشن ولایت در جنوب شرق تهران افزود: برگزاری ویژه برنامه های جشن ولایت و ایستگاه فرهنگی در مساجد، مصلاهای قیامدشت و خاورشهر و سرای محلات از جمله برنامه های اجرایی این دهه است.

به گفته وی دیدار و بازدید از خانواده معظم شهدای سادات محلات در قالب برنامه " از نسل پیامبر"، برگزاری "جشن طلیعه بندگی" در سرای محلات منطقه همزمان با عیدسعید قربان، "جشن میعاد با رسول" به مناسبت عیدغدیرخم درمساجد محوری منطقه از مهمترین برنامه های منطقه است که در این ایام برگزار می شود.

شهردار منطقه یادآور شد: از دیگر برنامه های دهه ولایت می توان به هویت بخشی سیمای بصری با نصب بنر و پلاکاردهای تبلیغاتی با موضوع ولایت و امامت، برگزاری شب شعر "نیمه پنهان ماه" با موضوع ولایت در سرای محلات، برپایی ایستگاه فرهنگی و پذیرایی عیدانه به مناسبت دهه ولایت در نواحی هشتگانه اشاره کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  به مناسبت عید قربان نیز ایستگاههای فرهنگی در حاشیه محل عرضه بهداشتی دام برپا بود. همچنین مراسم دعا و نیایش عرفه تحت عنوان "سجده عشق" در مساجد، مصلاها و سرای محلات منطقه در این روز برگزار شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: