جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 شهريور 1395     
طرح کلید به کلید نوسازی مینی بوس های فرسوده کلید خورد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از آغاز ثبت نام نوسازی مینی بوس های فرسوده از هفته گذشته خبر داد .

پیمان سنندجی تصریح کرد: برابر مصوبه دولت مقرر شده مینی بوس های فرسوده با تاکسی نوسازی شوند، از این رو مینی بوس داران در صورت تمایل می توانند مینی بوس فرسوده خود را با تاکسی نوسازی کنند .

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اینکه از شنبه گذشته 13 شهریور ماه ثبت نام نوسازی مینی بوس های فرسوده آغاز شده است، گفت: تاکنون تعداد 70 نفر از دارندگان مینی بوس های فرسوده با مراجعه به سایت ثبت نام مربوطه نسبت به انجام پیش ثبت نام طرح نوسازی ناوگان فرسوده مینی بوس رانی تحت نظارت شرکت واحد اقدام نموده اند .

وی با اشاره به اینکه در شهر تهران 1250 دستگاه مینی بوس تردد دارد که بالغ بر 1100 دستگاه آن فرسوده بوده است، تصریح کرد: در طرح جدید نوسازی مینی بوس های فرسوده ، مالکان مینی بوس های فرسوده می توانند در صورت تمایل خودروی فرسوده خود را با تاکسی جایگزین کنند و یا مینی بوس را با مینی بوس نوسازی کنند .

به گفته سنندجی با توجه به اینکه شهر تهران به مینی بوس هم نیاز دارد طی تفاهم نامه ای با ایران خودرو دیزل و سایپا مقرر شده بخشی از مینی بوس ها نوسازی شوند.

وی در توضیح مدل نوسازی مینی بوس های فرسوده با تاکسی گفت: این طرح کلید به کلید بوده بطوریکه شهرداری ۲۰ میلیون تسهیلات بلاعوض پرداخت کرده و ۱۰ میلیون نیز گواهی اسقاط مینی بوس ها است و مالکان با پرداخت مبلغ اندکی می توانند معادل یک تاکسی صفر کیلومتر نوسازی کنند .

سنندجی در ادامه با اشاره به اینکه دارندگان مینی بوس می توانند مینی بوس خود را با مینی بوس هم نوسازی کنند، گفت: در این مدل نیز شهرداری تهران 20 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت خواهد کرد و دارندگان با گواهی اسقاط مینی بوس و تسهیلاتی که شرکت خودرو ساز با وام 8 درصد به مالکان پرداخت می کند می توانند نوسازی مینی بوس خود را انجام دهند .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: