جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 شهريور 1395     
معاون شهردار تهران خبر داد
جریمه 30 هزار تومانی در انتظار مسافربرهای غیر مجاز

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز ، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص ساماندهی مسافربرهای شخصی گفت: در سالهای گذشته با مجوز شورای ترافیک یکبار  اقدام به ساماندهی راننده های شخصی و خطی شد و این رانندگان به صورت رسمی به ناوگان تاکسیرانی اضافه شدند.

 

دکتر مازیار حسینی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز  افزود: مشکلات اقتصادی باعث شده که مسافرکشی توسط ماشین های شخصی در برخی از ساعات انجام شود.

 

وی تصریح کرد: مسافرکشی شغل اصلی تاکسیرانان است و رانندگان شخصی با دخالت در این حوزه به تاکسیرانان ظلم می کنند لذا از نظر قانونی این تخلف نابخشودنی است.

 

وی اظهار داشت: با تکیه بر تکنولوژی پلاک خوانی و اتصال به شبکه دیتا بانک الکترونیک پلیس ، در تلاش هستیم در پایانه های تاکسی دوربین هایی نصب کنیم تا رانندگان شخصی شناسایی و مطابق قانون با آنها برخورد شود.

 

وی ابراز کرد: تاکنون نصب دوربین در تعدادی از پایانه ها عملیاتی شده و از این طریق اقدام به اعمال قانون تاکسی های شخصی غیرمجاز می شود.

 

دکتر حسینی در ادامه اذعان داشت: علاوه بر ممنوعیت تردد تاکسی های شخصی غیرمجاز، در صورت مشاهده در پایانه ها مبلغ 30 هزار تومان جریمه برای این متخلفان در نظر گرفته شده است.

 

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در پایان اضافه کرد: سازمان تاکسیرانی پیگیر حل مسئله مذکور است لذا همکاری و حضور پلیس در پایانه ها می تواند به برقراری نظم و انظباط و جلوگیری از بروز تخلفات در این مکان ها کمک بسیاری کند.