جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 شهريور 1395     
بيش از 70 درصد انتظارات شهروندان تهراني از حوزه خدمات شهري است

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهري شهرداري تهران گفت: بيش از 70 درصد انتظارات شهروندان تهراني از حوزه خدمات شهري است.

مهندس مجتبي يزداني در جريان بازديد از اداره کل امور خدمات شهري شهرداري تهران که با حضور مهندس عطايي، مديرکل اداره امور خدمات شهري و جمعي از مديران و کارشناسان اين اداره کل برگزار شد، پس از استماع گزارش کاملي از برنامه ها، عملکرد و نحوه انجام وظايف هر يک از مسوولين اجرايي و نظارتي حوزه خدمات شهري در مناطق 22گانه، گفت: نوع و نحوه انجام وظايف اداره کل امور خدمات شهري با سازمان ها و شرکت هاي اين معاونت بسيار متفاوت مي باشد و از اهميت بسياري برخوردار است.

مهندس يزداني در ادامه افزود: نيروهاي اين مجموعه قطعاً بسيار توانمند هستند، اما براي حصول به نتايج مطلوب تر انتظار مي رود که با دقت و وسواس بيشتري موضوعات را رصد و گزارش کنند و با اطلاع رساني دقيق به رفع مسائل و مشکلات موجود در سطح شهر تهران در موضوعات خدمات شهري بپردازند.

يزداني در ادامه خطاب به مديران، کارشناسان و ناظران مناطق 22گانه اين حوزه گفت: با در نظر گرفتن اين مهم که بيش از 70 درصد انتظارات شهروندان عزيز تهراني از حوزه خدمات شهري است، بنابراين انتظار مي رود که در حيطه مسووليت هاي محوله دقيق تر و موشکافانه تر عمل کنيد تا مجموعه اين اقدامات منجر به رضايتمندي حداکثري شهروندان گردد.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران خاطرنشان کرد: بسياري از موضوعات مهم اين حوزه همانند لايروبي کانال ها، مسيل ها، جوي ها و انهاري که منجر به آبگرفتگي مي شود را مي توان با بازديدهاي ميداني و نظارت دائم رفع کرد، بنابراين با اتخاذ تدابير لازم و تعيين سيستم پيگيري در مناطق 22گانه اقدامات لازم را براي جلوگيري از آبگرفتگي و موضوعات احتمالي به عمل آوريد.

يزداني با اشاره به تدابير دکتر قاليباف شهردار محترم تهران در خصوص توجه به معيشت کارکنان گفت: ايشان در جلسات کاري بارها بر توجه و تامين معيشت کارکنان تاکيد داشته اند، بنابراين حسب دستور شهردار تهران به اين موضوع توجه ويژه اي خواهيم داشت.

وي خاطرنشان کرد: رضايتمندي کارکنان از مسوولين؛ قطعاً در عملکرد آنان موثر خواهد بود و ما در اين حوزه به دنبال تامين رضايت کارکنان و در نتيجه رضايتمندي شهروندان هستيم.

لازم به ذکر است در اين نشست، مديران، کارشناسان و کارمندان اين اداره کل، توضيحاتي را در زمينه حيطه فعاليت ها و مسووليت هاي خود تشريح و پس از آن مسائل و خواسته هاي خود را با مهندس يزداني در ميان  گذاشتند و ايشان نيز بر رفع سريع مباحث مورد اشاره آنها تاکيد و دستورات لازم را صادر کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: