جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 18 شهريور 1395     
رامسر را آب برد!

ایسنا: ‌معاون فرماندار رامسر گفت: در بارندگی روز گذشته در حوزه شهری و روستایی رامسر بیش از پنج میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

‌محمد آزاد اظهار کرد: بارش باران از شامگاه چهارشنبه شروع شده و صبح 4شنبه شدت پیدا کرده است، به طوری که ۱۳۰ میلی متر بارش در رامسر ثبت شده است.

وی درباره خسارت سیل در روستاها تصریح کرد: برخی از روستاها دچار شکستگی جاده‌ها و کانال‌های زراعی و هدایت آب‌های سطحی شده و آسفالت آسیب دیدند.

آزاد، روستاهای آسیب دیده در سیل رو گذشته را  شامل دهستان سخت سر، واچکلایه، استل کنار، گاو رمک ‌و پتک و برخی روستاهای دهستان عنوان کرد و افزود: از ساعات اولیه شرکت تعاونی دهیاری‌ها به سرعت با امکانات از خسارات بیشتر به مناطق روستایی جلوگیری کرد و هنوز هم در آماده باش کامل بسر می‌برند.

وی خسارات ناشی از سیل در روستاها و شهر رامسر را 5 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در حوزه روستایی شکستگی جاده و کانال و خرابی تیر برق و غیره به وقوع پیوست، اما خسارت جانی نداشتیم.

معاون فرماندار رامسر تصریح کرد: در سال‌های گذشته در برخی روستاها مشکل آبگرفتگی شدید صورت می‌گرفت که کانال هدایت آب‌ها و نهرها ترمیم و از آب گرفتگی جلوگیری شد.

آزاد، درباره آب گرفتگی شهر رامسر و به ویژه بلوار معلم گفت: در حوضه آب‌های سطحی نیاز به مطالعه و کار کارشناسی وجود دارد که باید با تامین اعتبار عملیاتی شود.

وی نقاط آبگیر رامسر را بلوار معلم، جنب دادگستری و مصلا، در محدوده رمک و منطقه چهارصد دستگاه عنوان کرد و افزود: هر ساله در آبگرفتگی خسارات زیادی متحمل می‌شویم و بارش و سیل سبب می‌شود زیرساخت ها دچار خسارت شوند.

این مسئول رامسر را یکی از پربارش ترین شهرهای دنیا عنوام کرد و گفت: سالانه بیش از هزار میلیمتر در رامسر بارندگی رخ می‌دهد.

وی درباره بازسازی دیوار امامزاده اشکونکوه ریزش کرد، اظهار کرد: با صاف شدن هوا شهرداری و اداره اوقاف نسبت به بهسازی و مرمت آن اقدام کرده تا به حالت اولیه برگردد




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: