جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 شهريور 1395     
معاون شهردار تهران در دیدار با کارکنان منطقه 17 تاکید کرد:
اقدامات رفاهی،درمان و مسکن اولویت شهرداری تهران برای کارکنان

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه اقدامات رفاهی ، درمان و مسکن کارکنان شهرداری تهران مورد تاکید شهردار تهران است، گفت: شهرداری تهران،١١٤ تعاونی مسكن دارد که به واقع معدل شهرداری در این زمینه قابل تقدیر است.

 

سیدجعفر تشکری هاشمی در دیدار با مدیران و کارکنان شهرداری منطقه 17 گزارش عملکرد منابع انسانی منطقه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: عملکرد منطقه در حوزه منابع انسانی نشان دهنده برنامه ریزی دقیق در این حوزه است. در این میان تاکیدمی کنم تطبیق پست ها منطبق بر سطح تحصیلات و رشته تحصیلی کارکنان رویکردی است که در موضوع ساماندهی مدنظراست.

معاون شهردار تهران با اشاره اینکه حضور تمامی مدیران زیرمجموعه منابع انسانی شهرداری تهران در بازدیدها و دیدارها با کارکنان شهرداری تهران جز به منظور شناخت مشكلات و مسائل پيش روی آنها و رسیدگی به دغدغه های پرسنل خدوم شهرداری تهران نیست گفت: منطقه17که بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است مستحق رسیدگی بیش از پیش است که عملکرد شهرداری تهران در این زمینه قابل تقدیر است، لذا به سهم خود تلاش می کنیم در جهت حل مشکلات پرسنل قدم برداریم و به زودی آثار تصمیمات جدید در حوزه منابع انسانی را شاهد خواهیم بود .

 وی با بیان اینکه رفاه پرسنل از جمله ارائه امکانات ورزشی مورد تاکید شهرداری تهران است، افزود: گرچه امکانات خوبی در این خصوص داریم اما متاسفانه بسیاری از کارکنان شهرداری مانند سایر شهروندان از امکانات استفاده می کنند لذا ساز و کارهای جدید برای استفاده از مراکز ورزشی در نظر گرفته شده است. به طوری که کارت نقره ای ورزش به تمامی کارکنان رسمی و قراردادی  ارایه می شود تا بتوانند از تمامی مراکز ورزشی شهرداری تهران استفاده کنند .

تشکری هاشمی با اشاره به تاکیدات شهردار تهران گفت: تبديل وضعيت ها، اقدامات رفاهی درخرید كالاهای اساسی برای كاركنان و نگرش ویژه به ازدواج کنندگان جدید در هر سال ونیز درمان، موضوعات مورد تاکید شهردار تهران است كه تمام سعي خود را براي اجرايی كردن آن خواهيم كرد.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت مسکن کارکنان شهرداری تهران یکی دیگر از محورهای مورد تاکید شهردار تهران است، بیان کرد: شهرداري تهران١١٤ تعاوني مسكن دارد که به واقع معدل شهرداري تهران در این زمینه قابل تقدیر است.

به گفته تشکری هاشمی 107 قطعه زمین در شهرداری تهران  شناسایی شده که در اختیار کارکنان قرار گرفته و یا قرار خواهد گرفت .

معاون شهردار تهران تصریح کرد: از تعداد ١١٤ تعاوني، تعداد ٨٥ تعاوني، زمين خود را تحويل گرفته اند که نشان دهنده جدیت شهرداری تهران در رسیدگی به وضعیت مسکن کارکنان است. وقتی به وضعیت اشتغال، رفاه عمومی جامعه و میزان تورم نگاه می کنیم، باعث افتخار است که بتوانیم با برنامه ریزی و اقدامات مستقیم و غیرمستقیم در جهت دغدغه مسکن کارکنان قدم برداریم .

وی با تاکید بر اینکه کارکنان اطمینان داشته باشند که وظايف خود را در زمينه مسكن كاركنان شهرداري تا حد توان و با رعايت ضوابط و قوانين انجام خواهيم داد، تصریح کرد: برای منطقه 17 نیز در اولین جلسه ستاد مسکن به طور ویژه تصمیمی گیری خواهیم کرد .

وي با بيان اين كه همه دستگاه ها بايد تلاش كنند تا پرسنل شان دغدغه مسكن نداشته باشند، گفت : طبق فرمايشات امام (ره) نبايد اجازه دهيم تا پيشكسوتان خون و شهادت در پيچ و خم زندگي به فراموشي سپرده شوند.

معاون توسعه منابع انسانی شهردار تهران با بیان اینکه دشمن در جای جای دنیا هدف ناامید کردن مردم را در راس اهداف خود پیش گرفته است، لذا توجه داشته باشد که هيچ مسئوليت و تکلیفی بالاتر از كار مبتني بر عقلانيت، برنامه ریزی ، تعهد و تقواي الهي نيست و امروز اگر مدیریت شهری به مدیریت جهادی در بین شهروندان شهرت دارد به سبب نوع عملکرد پرسنل و کارکنان شهرداری تهران است .

 تشكري هاشمي، با بيان اين که  منطقه 17 بیش از 4 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تصریح کرد: يكي از وظايف اصلی ما رسيدگي به خانواده اين شهداست اینکه خانواده شهیدی که فرزندش را در راه اسلام و انقلاب فدا کرده است با مشکلات فراوانی دست به گریبان باشد و ما مسئولین از آن بی خبر باشیم بسیار جای تاسف دارد لذا گرچه برای هر وظیفه ای دستگاهی وجود دارد اما به عنوان مدیریت شهری بر خود واجب می دانیم که به مشکلات در حد توان مان رسیدگی کنیم .

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: