جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 شهريور 1395     
طرح پاک سازی پاساژ علاءالدین از توقف غیر مجاز موتورسیکلت ها

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص پاکسازی پاساژ علاءالدین از موتورسیکلت ها گفت: طرح پاک سازی پاساژ علاءالدین از توقف غیر مجاز موتورسیکلت ها یک پروسه مشترک بین پلیس و تعزیرات است .

سردار تیمور حسینی اظهار داشت: اجرای این طرح با کمک مجموعه یگان های مختلف پلیس از جمله پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی به فراخور وظیفه در بحث ساماندهی محدوده پاساژ علاءالدین انجام شده است.

وی افزود: با وجود بی نظمی های ایجاد شده در این مکان حوزه های مختلفی شکایت کرده اند که تصمیم گرفته شد به صورت جدی رسیدگی به این مسئله در دستور کار قرار گیرد .

وی تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی به لحاظ مسائل ترافیکی بخشی از اجرای این طرح را برعهده دارد لازم به ذکر است که به صورت مستمر این فعالیت ادامه خواهد داشت .

وی در ادامه از نحوه اجرای این طرح ابراز داشت: با تذکر و برخورد، با تخلفات توقف غیر مجاز موتورسیکلت ها چند روزی است که وضعیت نسبتا مطلوبی را به لحاظ نظم و انظباط  برقرار شده است .

سردار حسینی با اشاره به اینکه در صورت توقف غیر مجاز و سد معبر موتورسیکلت ها، اعمال جریمه صورت می گیرد، اذعان داشت: خیابان جمهوری در تقاطع حافظ یکی از خیابان های پر تردد و شلوغ شهر است که حرکت در خطوط ویژه ، نداشتن کلاه ایمنی و حرکت خلاف جهت از جمله تخلفات موتورسواران است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: