جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 شهريور 1395     
شکایت خانم بازیگر به پلیس فتا

آنا: خاطره اسدی بازیگر 33 ساله سینما و تلویزیون با انتشار عکسی اعلام کرد که به پلیس فتا شکایت کرده است تا صفحات شخصی جعلی این بازیگر را ببندند.

خاطره اسدی در اینستاگرامش نوشت:
 
شکایت خانم بازیگر به پلیس فتا

همراهان همیشگىِ من سلام

خواستم توى این پست راجع به دایرکت ها و پیغامهایى که به من دادید و ناراحت و عصبانى بودید از آدمها و پیجهاى فیک توضیح بدم.

این روزها توى دنیاى مجازى این اتفاقات زیاد مى افته و متاسفانه گریبان گیره پیج همه ى هنرمندان شده.

از طریق پیج خودم اعلام میکنم که دو هفته ى پیش ، خارج از دنیاى مجازى وارد عمل شدم و براى دفاع از هویت و شخصیت ام ، با این افراد از طریق قانونى مقابله کردم.

خوشبختانه پلیس فتا در کمال صبر و شکیبایى پیگیرى هاى لازم را انجام دادن. (که خیلى خیلى ممنونم ازشون)

امیدوارم روزى فرهنگ سازى بشه و یاد بگیریم احترام بزاریم .یاد بگیریم براى تخلیه ى عقده ها یا خصومت شخصى یا ناکامى هاى زندگى به پیج هنرمندان یا بقیه ى آدمها هجوم نبریم ، حتى اگه اون شخص رو دوست نداریم !

سرک کشیدن توى زندگى مردم و فحاشى و بر چسب زدن بهشون واقعیت هاى زندگى رو تغییر نمیده، تو همونى که هستى مى مونى و درجا مى زنى و اونا زندگیشونو مى کنن و مى رن جلو.

هر کس که توى این حرفه هست به سهم خودش در طول مدت فعالیتش پیش مردم و همکارانش جایگاه و اعتبارى بدست آورده که این اتفاقات نمى تونه خدشه اى بهش وارد کنه.

و در اخر امیدوارم اون دسته از افراد، انقدر خوشبخت و خوشحال و پُر مشغله و موفق بِشَن که وقتى براى سرک کشیدن تو زندگى بقیه ،و پیچ تقلبى ساختن و فحاشى و تهمت و آزار و اذیت و کارهاى غریب این چنینى ، نداشته باشند, باشد که رستگار شوند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: