جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 شهريور 1395     
قاچاق مواد مخدر به زندان!

مردی در عربستان سعودی به اتهام قاچاق مواد مخدر به زندان با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین به 15 سال زندان و 1500 ضربه شلاق محکوم شد.

رکنا: دادگاه عربستان مرد قاچاقچی را به اتهام ارسال مواد مخدر به زندان به وسیله هواپیمای بدون سرنشین به 15 سال زندان و 1500 ضربه شلاق محکوم کرد. همچنین مرد لبنانی الاصلی را نیز به اتهام فروش هواپیمای بدون سرنشین به 10 سال زندان و 1000 ضربه شلاق و خروج از خاک عربستان بعد از اتمام دوره حبس محکوم کرد.
 
قاچاق مواد مخدر با پهپاد به زندان 
 
طبق بررسی های بعمل آمده این مرد حداقل 13 هواپیما را تا کنون با قیمت گزاف به جهت استفاده نادرست فروخته است.
 
سایر اعضای این باند توزیع مواد مخدر نیز از 3 تا 10 سال به زندان محکوم شده اند. برخی مقامات قضایی این کشور مدعی هستند حکم صادر شده برای این دو متهم کم بوده و آنها باید به اعدام محکوم می شدند. بیش از 2 سال پیش در حادثه ای مشابه شهروند عربستانی که نام اش فاش نشده با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین حدود 115 گرم حشیش و 2000 قرص روان گردان را به زندانی در جده انتقال داده بود.
 
در ماه آگوست نیز پلیس لندن دو هواپیمای بدون سرنشین را بدنبال تلاش برای رساندن مواد مخدر به زندان تصرف کرد. طبق اظهارات پلیس مقدار قابل توجهی مواد مخدر و تلفن همراه از این طریق به زندان انتقال داده شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: