جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 شهريور 1395     
طرح نوسازی 4 هزار دستگاه تاکسی فرسوده از خرداد ماه

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص اجرای طرح کلید به کلید ایران خودرو گفت: نوسازی 4 هزار دستگاه تاکسی فرسوده از خرداد ماه امسال در دستور کار این سازمان قرار گرفته است .

میثم مظفر اظهارداشت: فاصله زمانی اسقاط خودروهای فرسوده تا فعال شدن خودروی جدید در ناوگان تاکسیرانی از یک ماه به یک هفته کاهش پیدا کرده زیرا روند فعالیت سیستم های هوشمند تا حدودی مورد بازنگری قرار گرفته است .

وی اذعان داشت: پلیس تهران در خصوص شماره گذاری خودروهای جدید کمک های زیادی کرده است تا همزمان با فک پلاک خودروی اسقاط شده توسط پلیس راهور پلاک جدید نصب شود .

مظفر تصریح کرد: متاسفانه تنها یک مرکز اسقاط در تهران از سوی ایران خودرو مورد تایید قرار گرفته است لذا به دلیل ازدحام مراجعه متقاضیان به این مرکز شاهد تاخیر در روند اسقاط تا تحویل خودرو هستیم .

وی ابراز داشت: ضرورت دارد برای رفع این مشکل نسبت به افزایش تعداد مراکز تحویل خودروهای فرسوده تهران یا جلوگیری از پذیرش خودرو های شهرستان های اطراف اقدامی موثر انجام شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در پایان تاکید کرد: طرح کلید به کلید ایران خودرو با تسریع در روند اسقاط تا تحویل خودرو محقق می شود.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: