جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 شهريور 1395     
نوسازی 3 هزار دستگاه مینی بوس فرسوده در دستور کار ناوگان حمل و نقل

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان تاکسیرانی گفت: نوسازی 3 هزار دستگاه مینی بوس فرسوده در دستور کار ناوگان حمل و نقل قرار دارد .

امیر جعفرپور ظهار داشت: طبق مذاکرات انجام شده با خودروسازان، بانک ها و شهرداری 9 کلان شهر (تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، کرج، اهواز، قم و کرمانشاه) مقرر گردید تا کلیه مینی بوس های فرسوده با عمر بالای 20 سال شناسایی و نوسازی شوند .

وی در خصوص تسهیلات ارائه شده از سوی دولت برای اسقاط مینی بوس های فرسوده تصریح کرد: این تسهیلات شامل هزینه گواهی اسقاط خودرو (حدود 10 میلیون تومان) و یارانه بلاعوض می باشد که البته آورده متقاضی خودرو فرسوده نیز به آن اضافه می گردد .

جعفرپور در ادامه با اشاره به ورود اتوبوس های با سوخت LPG به ناوگان اتوبوسرانی افزود: اتوبوس های با سوخت LPG مورد تایید دولت واقع نشده است لذا شورای اقتصاد،  نوسازی 3 هزار دستگاه اتوبوس با سوخت CNG را در نظر دارد .

مدیر کل حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری و رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی ابراز داشت: ضرورت دارد دولت از هرگونه سوخت پاک و خودروی با فناوری نوین استقبال کند .

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: