جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 شهريور 1395     
برخورد شدید پلیس با مخدوش کنندگان پلاک خودرو

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید پلیس با کسانی که به هر علتی پلاک خودرو خود را مخدوش می کنند؛ خبرداد.

گفت: کسی که پلاک خودروی خود را می پو شاند اسمش متخلف نیست بلکه آن فرد مجرم است.

وی افزود: برابر قوانین جمهوری اسلامی ایران این فرد مجرم به دادگاه معرفی و از شش تا یکسال زندانی خواهد شد.

سردار حسینی گفت: علاوه بر این مجازات دیگری مانند جزای نقدی و توقیف یک ماه خودرو نیز در انتظار رانندگانی است که پلاک خودروی خود را مخدوش می کنند.

وی درباره تجهیزاتی که بر روی پلاک نصب می شود و با یک دکمه پرده ای روی آن را می پوشاند افزود: این مورد را در شبکه های اجتماعی دیده ام اما به جرات اعلام می کنم حتی یک مورد هم در شهر تهران وجود ندارد یا حداقل ما با چنین پدیده ای روبه رو نشده ایم .

سردار حسینی گفت: قطعاً با کسانی که پلاک خودوری خود را به چنین تجهیزاتی برای مخدوش جلوه دادن آن مجهز می کنند برخورد قاطعانه می کنیم و حداقل خودروی آنان یک ماه توقیف و راننده مجرم به دادگاه منتقل و سایر مجازات های قانونگذار در مورد وی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: اگر در کلان شهری مانند تهران محدودیت های ترافیکی مانند طرح زوج و فرد و یا طرح ترافیک اعمال می شود برای این است که همه مردم از پیامدهای مثبت آن بهره مند شوند نه اینکه عده ای با ترفندهای مجرمانه بخواهند قوانین را زیر پا بگذارند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: